★ 399 gram ★

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Lisa - 7 september 2010 22:21

Ännu en dag avklarad. Nu måste jag njuta av att vara ledig i två dagar! Så det firar vi med lite PAIN imorgon! hehe. Nä, det gör ju inte så jävla ont egentligen men. Ja ska ju tatuera mig imorgon.. Kosta vad det kosta vill, mitt största problem är att sitta stilla haha. Två timmar, sen är jag så less så jag bara MÅSTE få röra på mig lite. Men vi får se, vi ska inte snåla på färgerna den här gången!

Har nyss varit ute på en powerwalk. Gissa om jag känner mig som värsta tönten! Insåg efter halva vägen att om jag skulle gå den 'vanliga' vägen så skulle jag måsta gå där det inte finns belysning, och nu är det jävligt mörkt på kvällarna.. Så jag vände och gick samma väg tillbaka. Ha Ha Ha! När blev jag en sån mes egentligen? Men vaddå, det kan ju komma en galen våldtäktsman eller vad som helst, man vet aldrig. Så nu sitter jag här hemma och skäms! Jag är en softis! En mjukis, en fegis, en rädd "liten" tjej ensam i mörkret.. Haha

Sovmorgon+gym+tattoo står på schemat imorgon.. Sen tänkte jag antingen köpa en vinare och laga en goood middag .. ELLER så kanske vi ska ta och utnyttja presentkortet på Valvet som vi fick i bröllopspresent.. hmmm. Dom har ju underbar mat, men vi får se. Är sugen på en myskväll!

 

Byyyyye

Av Lisa - 7 september 2010 13:49

Måste bjuda på en lite otippad låt.. men vafan, man är ju allätare och den här snubben är störtskön!!

Av Lisa - 7 september 2010 10:47

...4 koppar kaffe senare: Godmorgon! Gör mig redo för en liten tripp  ner på stan innan jobbet. Det finns en butik där jag verkligen är stammis! Jag handlar där MINST en gång i veckan och dom vet att jag kommer att förbli deras stamkund livet ut, no matter what. Jag är sån grov stammis så jag har fått frikort och nu handlar gratis på Apoteket.... Ja det är fan sorgligt egentligen att man är 26 år och har mer mediciner än gamlingarna på hemmet.. But it´s keeping me alive!


Kolla vilken konstig färg jag har på mina ögon!! Kom på det bara sådär hux flux när jag tittade mig i spegeln idag.. Värsta piss-bruna i mitten.. hahah

  Den bjuder jag på!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards