★ 399 gram ★

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Lisa - 5 september 2010 20:18

Goder afton människor! Jag har gett mig den Söndag jag hade lovat mig själv. Det vill säga: INGENTING! hehe. Jo, vi var och hälsade på en kompis till Fredde på förmiddagen för dom ville att jag skulle fota deras son. Sen gick jag och handlade och sen har vi bara varit hemma, i soffan, framför tvn.. Samtidigt som jag har färgat håret då såklart.

Har äntligen sett Inception nu, och den var riktigt bra. Fast jag lyckades ju ta hem en med dålig kvalité  och självklart utan text, men den gick att se ändå.. Men jag vill se den igen. 'På riktigt' eller vad man ska säga.

Nu blir det fortsatt slappande i soffan och jag kommer inte ha några problem att somn ikväll tror jag! PÖÖÖSS

 

Aj

Av Lisa - 5 september 2010 10:59

God MORGON! För en gångs skull lyckade jag ge mig själv en sovmorgon och nu ska jag bara njuta av att vara ledig och bara ta allt i min egen snigel takt idag!

Igår jobbade jag kvällen och det gick hyfsat bra ändå, med tanke på min axel.

Var mer trött i skallen istället av värktabletterna, men det gick bra ändå. Idag känns det riktigt bra, så nu håller det nog på att ge sig! Skööönt!

Få se om man lyckas ta sig på gymmet idag.  Träningsvärken i benen från i Fredags är ju som VÄRST idag, men det försvinner ju alltid när man rör på sig, så jag kanske ska gå iväg och trampa lite iaf, vi får se. Jag har ju hela dagen på mig!

Nu längtar jag tills på ONSDAG!!! Då ska jag äntligen färglägga min tatuering på armen! Har fortfarande inte bestämt vilken färg blommorna ska va!  Men det blir nog lila eller mörkrosa, plus lite gröna blad runtomkring också ..


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards