★ 399 gram ★

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Lisa - 3 september 2010 22:46

Har haft känningar i axeln i några dagar, men bara lite smått sådär, så jag har lixom inte brytt mig om det. Men nu!!! Ojojoj. Hade så ont för en timme sen så jag höll på att spy! Jag tror Body Pumpen var droppen för min axel så nu är inflammationen eller va de nu är, i full gång!! Skulle ju ha lite myskväll med vin här hos mammzen, men det slutade med att jag fick kurera mig med tradd och lägga mig på soffan, så nu känns det liiiite bättre iaf. HOPPAS att det är snabbt övergående nu. Har ju haft så här några gånger nu, så jag börjar bli van..

Fredrik är ute med några polare ikväll så jag har gubbfritt, men imorgon är det dax för jobb igen, hur nu det ska gå med den här &/()&=/()= axeln.. Jaja, det här blev ett muntert kvälls inlägg..

Bjuppar på nå gamm bilder här idag. Från julen 2007 tror jag bestämt. Jag och Fredde hade hängt ihop ett par dagar bara.. Fredde ser ju ut som en tarm! Och jag ser ut som om jag skulle behöva ta igen ett par veckors sömn.. haha

     

Av Lisa - 3 september 2010 16:20

Ja ni gott folk. Jag är beredd på att varken kunna sitta på toaletten, gå i trappor eller ta på mig en jacka på några dagar. Var ju på Body Pump i förmiddags och jag körde på ganska hårt, så nu är man inte så kaxig!

Sen gjorde jag slingor på Linn, och nu håller jag på att slinga mig själv..Får väl se hur det blir. Har aldrig slingat mig förut med så här kort hår.. Det kanske blir prickigt aller nåt, men jag hade tänkt att göra rätt mycket slingor och sedan färga dom bruna. Fast nu blev det ganska lite slingor till att börja med, men jag har halva förpackningen kvar, så om det blir bra så gör jag en gång till. Det är fördelen med att ha kort hår. Allt går SNABBT :)

Av Lisa - 3 september 2010 09:36

Go morron! Ja igår blev det en riktig fuskarkväll! Stack iväg och köpte chips, dipp och godis och lånade en dator med massa filmer på! Så vi svullade och såg The Expendables, Robin Hood och Prince of Persia.. Fast jag såg bara halva Prince of.. för jag somnade.

Nu har jag planerat ett Body Pump pass.. Klockan tolv.. Och sedan har jag lovat att göra slingor på Linn. Sen får vi se vad som händer ikväll. Det blir lugnt iaf. Fick nog av festande på ett tag efter förra fredagen så jag är nöjd bara jag får vara ledig och mysa upp mig i soffan!

Trevlig Helg alla!

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards