★ 399 gram ★

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Lisa - 1 september 2010 21:34

Ja det här har varit en händelserik dag. Satt och funderade på vad min dag har inehållit och kom fram till dessa vackra ord:

Dödshotad, idiotförklarad, nästan slagen med en hanväska, hot om livstids fängelsestraff och polis.. Men dagen har även bjudit mig mindre pengar, min första förlossning, ett pekfinger som ser ut som en prinskorv, en massa svett, och slutligen sitter här i soffan, en slagen hjälte... KNÄCKT av två timmars intensiv träning i form av Zumba och Body Balance..

Får jag inte sova gott i natt så kommer jag nog aldrig mer få göra det!

  

Av Lisa - 1 september 2010 16:54

  Det verkar vara klart nu, men man vet aldrig...

Av Lisa - 1 september 2010 13:40

Här är det full fart! Mamma ringde när jag var på jobbet och undrade om ja kunde komma och hjälpa till för Doris håller på att föda.. Så jag stack hit direkt, men det går jävligt trögt. Tre små pojkar än så länge, men det är säkert 3-4 stycken kvar där inne, så vi väntar och vaktar och fotar.. Hoppas att allt går bra nu!

Halv sju ska jag iväg på Zumba och därefter Body Balance.. åååå va slut jag kommer att vara! Men jag ÄLSKAR att vara slut på det sättet, så jag längtar efter att få svettas lite!!!   See ya


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards