★ 399 gram ★

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Lisa - 17 augusti 2010 18:29

Åååå va jag är rastlös! Det känns som om jag bara måste hitta på nåt, fast jag har ju gjort saker typ hela dan idag, så jag kan nog slappa!!!

Drog en lunch buffé på Valvet med Fredrik, Linn, Emmy och Ellen. Alltid lika smarrigt där! Sen gick jag och hälsa på mammzen en sväng och ladda inför träning. Tog ett kondition/axlar/mage-pass med Linn och kikade runt lite på alla maskiner. Man känner ju inte igen vad allt är, eftersom man är van att träna på Arla och där ser dom ju helt annorlunda ut. Men nu har jag lite koll iaf..

Nu håller jag på med tvätten och funderar på varför jag är så jäkla rastlös. Fredde stack iväg och fiska så jag är home alone..

Fick ju höra nåt så vidrigt idag! Om en viss restaurang här i stan som är allt annat än fräsch! Återvinner tydligen sallad från gästernas tallrikar, röker i köket, skär sallad med samma kniv som dom just skurit rå kyckling med.. Urs och fy. Tänk va sjuk man skulle kunna bli. Och det värsta är att jag har ätit där ju!!! Men det kommer inte hända igen kan jag lova!!

Nääää, nu måste ja hitta på nåt här...

 

Av Lisa - 17 augusti 2010 09:32

 

Av Lisa - 17 augusti 2010 08:28

Uppe med tuppen som vanligt! Min man är inte så tystlåten av sig när han kliver upp.. Misstänker att han har tråkigt så han föredrar att skramla så jag vaknar haha.

Det blev ett svettigt och fullsatt pass igårkväll och jag var totalt genomblöt när jag kom hem. Sååå härligt! Ikväll funderar jag på att gå på ett annat pass.. 'Functional Power' men jag får se. Just nu har jag grymt ont i fötterna. Går det inte över så kör jag på 'Core30' istället (rygg/mage). Men vi får se vad kroppen säger.

Har bokat in en lunchdate med Linn idag, så vi tänkte käka lunch buffén på Valvet, den är ju helt underbar och man skulle nästan kunna äta ihjäl sig! haha.


Trivs kanon bra i min nya frisyr. Tänkte ta lite bilder och visa sen, men jag måste ju såklart fixa frippan först, för just nu står den åt alla håll och kanter!

Peace out  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards