★ 399 gram ★

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Lisa - 12 augusti 2010 21:05

Tänkte bara slinka in och skryta lite! Har haft en riktigt bra dag idag! Började med en rask promenad imorse. Sedan tog jag och mammzen en liten shoppingtur och hon köpte sig en hel del kläder! Roligt att hon unnar sig för en gångs skull! Själv så köpte jag en tröja till Olivia och en jacka till mig själv.

När jag kom hem så åt jag en makrillburk och ett par ägg till lunch och inväntade Olivia för en cykeltur. Slirade in på Gold´s gym och köpte gymkort. Löste för hela året direkt så man slipper ha månadsbetalning. Det gick på typ 4700 men det är det nog fan värt!!

Vår cykeltur var då fan ingen barnlek! Nya bron över till Remsle, sen in i skogen och viadukten under riks 90.. Gick och cyklade om vartannat eftersom det var uppför heeeel vägen! Gissa om vi var lyckliga när vi väl kom fram till Ruif stugan och det var NERFÖR!!!! Sen tog vi bron tillbaka hem igen. Jag vet inte hur långt det är men det är fan en bra bit och det tog på krafterna kan jag lova!

Fredrik har varit hos Jonas heeela dagen, eftersom han lyckades göra illa ryggen igen på gymmet så har han inte orkat gå hem. Så jag har varit där nu ett par timmar och kollat Dexter och filmen 'Upp'..

Alla käkade godis och kakor och tandvattnet bara rann, men jag höll mig och käkade två korvar istället. Så idag känner jag mig vääääääldigt duktig, får väl se om man lyckas imorgon också! Jag vill verkligen köra på stenhårt med träningen nu och då krävs ju även att man håller kosten för att det ska ge resultat.. Det skulle ta några dagar för gymkortet att bli aktiverat, så jag tänkte köra igång på Måndag med ett kvällspass ZUMBA :) 

Jäklar vad jag skriver idag... haha. Imorgon och resten av helgen är det jobb som gäller, men eftersom jag bara har korta pass så hinner jag ju med en hel del annat också dom dagarna. Särskilt när jag jobbar 7-12.

Nä nu ska ja hänga tvätt och plocka ihop lite här hemma!! See ya

  

Av Lisa - 12 augusti 2010 09:09

Godmorgon! Sitter här och njuter av morgonstunden, min dagliga rutin. Kaffe, cigg, facebook, blogg, nyheter och sen blir det promenad. Det börjar bli så exakt varje dag, och gör jag inte så på morgonen så känns allt helt konstigt. Men det är bra med rutiner säger dom som vet!

Känner mig lite krasslig idag, men det struntar jag i tror jag. Lite hosta har väl ingen dött av? Jag får ta en lugn promenad. Man behöver ju inte springa.

Sen ska jag gå och köpa det där förbannade gym kortet som jag har funderat hit och dit över så jäkla länge. Men dom har inte personal där förrän klockan tre, så jag får vänta..

Ha en bra dag  

         

Lite gamm bilder


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards