★ 399 gram ★

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Lisa - 1 augusti 2010 13:39

Blev väckt i morse av att Nellie skulle komma. Sagt och gjort. Hon kom hit och käka frukost med oss, sen drog vi igång ett zumba pass. Fast hon bangade efter en stund och tog datorn och la sig och tittade på Barbie istället, men jag körde på. Det känns skönt att äntligen komma igång med nåt igen. Har ju varit sååå lat senaste månaden och det känns som om jag bara sväller och sväller, och det känns INTE bra! Skärpning skärpning, och kanske man ska börja lägga ner lite mer energi på matlagningen istället för att hämta mat från Diana varenda dag?

Nu käkar vi lunch. Korv och spagetthi till Nellie och hemmagjord blomkåls soppa till mig.. Ingen hämtmat!! 


Sen blir det en sväng ner till mammzen och säga hej till Mormor, dricka kaffe och sen iväg till jobbet... Suck!   


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards