★ 399 gram ★

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Lisa - 26 juli 2010 18:40

Satt här hemma i soffan och snörvlade och kände mig allmänt deppig, när det plötsligt slog mig att jag fan i mig får ta och övervinna mina fjantiga fobier!!

Så nu har jag bokat hotell rum på Best Western i Sundsvall till mig och Fredrik nästa vecka. Bara en natt, men det blir mysigt! En mysig kväll med dyr restaurang och en heldag med shopping!! Och vi åker BUSS dit och hem! Det är just bussar som är min stora fobi. Men det passar sig fan inte att ha buss fobi när man är utan körkort, så nu jävlar har jag utmanat mig själv! Känner verkligen att jag behöver komma bort härifrån, om bara för en enda dag! Göra nånting annorlunda, nånting impulsivt. Bara åka iväg och inte vara hemma! Japp, det här ser jag fram emot!

Det kanske låter som en liten och fjantig grej för vissa. Men ni som känner mig vet att det är inget som jag brukar göra i vanliga fall, och jag vill verkligen förändra mig! Bort med alla rädslor, fobier och inbillningar!!!! Jag får väl ta en sobril innan bussresan i värsta fall! haha.

Jag kan inte tänka mig att nån som möter mig tror att jag lider av sånna här fobier, men så är det.. Men nu ska dom BORT!!!!!

Av Lisa - 26 juli 2010 12:30

Första dagen utan Mini.. Och det känns väldigt väldigt konstigt. Man är lixom van att höra henne tassandes bakom var man än går inne i lägenheten, men man vänjer sig väl..

Har sovit som en kratta inatt. Dels för att jag tänkt en massa, men har även haft en jäkla hosta och ont i halsen. Men jag gjorde ett tappert försök att orka med min arbetsdag iaf. 7-12 gick bra, men kvällspasset sjukanmälde jag mig från, så nu ska jag ligga här hemma och kurera mig ett par dagar och hoppas på att det är en snabbt övergående förkylning. (eller om det kan va SLE:n som spökar?)


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards