★ 399 gram ★

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Lisa - 22 juli 2010 22:41

Tyckte att jag hade gjort mig förtjänt av ett glas rött! Inte för att jag vet vad det är för stordåd jag har gjort hehe. Gotti gotti.

Har jobbat (som vanligt) och direkt efter jobbet så gick vi en sväng ner till parken och 'Trollskoj'. Lyssnade på lite livemusik, åt en korv, och när vi stod där så ringde min telefon... Rrrrriiiiiiiing.. Och det var damen från värmland som var intresserad av Mini! Vi pratade en stund och hon var lite osäker, men innan samtalet var slut så fick jag höra orden: Vi tar henne!

Det känns bra faktiskt! Är man villig att åka så långt för att köpa en hund så måste man ju bara va seriös! Självklart så våndas jag och sörjer lite i förväg, och jag kommer garanterat snyfta lite när hon åker. Men det är det bästa. Och sedan kan vi börja vårt nya spännande liv UTAN hund! Får väl se om det gör nån stor skillnad, men det tror jag faktiskt att det gör, eftersom vi är så blödiga när det gäller att lämna henne ensam och så.

Tittar på Fringe nu, ett ovanligt dåligt avsnitt! Mini ligger och slickar mig i armhålan som vanligt.. Sånt där som man stör sig på som man garanterat kommer att sakna när hon väl är borta!

Sov gott!

Av Lisa - 22 juli 2010 13:32

Regn och rusk. Men det gör inget, för jag ska jobba. Har nyss varit och lunchat på Valvet, och Guuuudars vilken smarrig lunch buffé dom har där! Verkligen att rekommendera!

Nu har jag nyss haft en eventuell hundköpare på telefon... Ååå.. Det är verkligen blandade känslor i det här! Min lilla Mini!!!! Men det var en kvinna från Värmland och hon lät jätte trevlig. Dom ville gärna komma och köpa henne redan idag, men då visste hon inte hur långt bort vi bodde. Så hon skulle höra av sig senare.. Men det kändes bra på telefon iaf, hon lät seriös och var väldigt trevlig och hade dessutom en 'rasfrände' åt henne.. Ja, vi får se. Mini är ju lyckig var som helst egentligen så det är väl mest jag och Fredrik som kommer att våndas över det här.

Nu är det barnfilms-marathon hos oss. Vi har hyrt tecknade Alice i underlandet, Winx club och Never ending story.. Och nellie sitter bänkad! Men jag ska snart iväg och jobba några timmar, så jag får inte va me nå mer..  Ha en bra dag!

                Min lilla söt tjej!!!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards