★ 399 gram ★

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Lisa - 21 juli 2010 23:28

Efter en lång dag kan jag äntligen sätta mig i soffan, nyduschad och redo för sängen! Känns som om det har varit världens längsta dag idag, jag vet inte riktigt varför, men jag var ju uppe rätt så tidigt... Men nu är den slut, och imorgon är det dax för jobb igen. Det känns som om det enda mitt liv består av just nu är att jobba, äta och sova. Det blir lixom inte att man hittar på nånting. Skulle bara vilja åka iväg nånstans, bara komma bort från den här hålan ett par dagar, men det bli lixom aldrig av.. Både jag och Fredrik är lite handlings förlamade på nåt vis. Vi är ju vana att köra bil jämt och ständigt och bara åka vart man än får lust, men nu är det inte så längre och det är lite svårt att anpassa sig kan jag erkänna..

Har svarat på lite annonser idag. Folk som vill köpa hund/bli fodervärd. Har än så länge en tjej som eventuellt är intresserad av att köpa.. Men vi får se. Hon bor ganska långt bort.. Men hon hade en PowderPuff redan och jag vill ju gärna att Mini kommer till någon som har en kompis åt henne, för hon trivs verkligen inte att vara ensam!

Idag åkte vi ut till min Moster och hälsade på! Barnen körde sina små 4 hjulingar och hade hur kul som helst och vi tanter satt och prata en massa skit och drack kaffe. Sen tog vi en liten promenad och gjorde årets snuskigaste fynd mitt på vägen BLÄÄÄÄ! Urs vad jag tycker illa om ormar, men jag kunde inte låta bli att ta en bild (såg att huvet var mosat, så den var garanterat död)

  Kolla in snuskot!

Av Lisa - 21 juli 2010 10:47

God Morgon alla! Blev väckt av att Jonas knackade på dörren halv åtta imorse, så då klev vi upp. Sen tog jag en riktigt svettig springtur och det var såååå skönt! På hemvägen plockade jag med mig Nellie från mamma, för dom låg ju fortfarande och sov. Så nu har vi suttit här och ätit frukost och tittat på Narnia (igen). Hon älskar verkligen den filmen! Precis som jag!

Igår bestämde vi oss, jag och Fredrik. Vi har ju funderat länge på att göra oss av med Mini, men nu har vi bestämt oss. Antingen så säljer vi henne, eller sätter ut henne på foder om vi hittar en fodervärd. För jag skulle gärna vilja ha ett par valpkullar efter henne och då passar det ju perfekt att fixa en fodervärd. Då kan man har ett avtal att jag tar två kullar och sedan får dom behålla hunden! Det känns dom det enda rätta, för jag känner att jag mest är sur och irriterad på hund stackarn! Min lilla plutt.. Det blir säkert jobbigt, men SKÖNT!!!!!

        


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards