★ 399 gram ★

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Lisa - 20 juli 2010 14:08

Va glad man blir.. När hunden kommer hem och har rullat sig i nåt som stinker KATTPISS! Fick ju lov att duscha och skrubba både hunden och halsbandet. Urs vilken stank! Men nu luktar hon gott igen!

Mitt fula öga blev bättre!!! När jag varit vaken några timmar så såg jag nästan normal ut igen. Hoppas hoppas att det går över helt nu!!!

Fick nån städnoja här idag, så jag har städat och grejjat och donat tills jag var helt blöt i svett. Nellie har varit här och ätit lunch och tittat på tecknade Narnia också. Nu är det snart dax att ta tramp racern upp till ärtriksvägen och slava i några timmar..

     

Av Lisa - 20 juli 2010 09:57

Vaknar upp ur dimman och känner mig tung i huvet. Svullen och trött stapplar jag in i badrummet bara för att se det jag känt på mig i flera dagar. Fulögat!! Har haft värk i ena ögat i flera dagar och jag känner igen den smärtan och har bara väntat på att ögat ska svälla upp. Så idag ser jag lite konstigare ut än vanligt med ena ögat mindre än det andra. Men det är inte så illa som det varit förr, men vi får se om det går tillbaka eller om det sväller ännu mer. Det är tydligen ganska vanligt när man har SLE att man får problem med ögonen, så jag vet ju vad det beror på, men det är ju aldrig roligt att gå omkring och se ut som ett monster!

För övrigt så ska jag jobba idag.. Men idag börjar jag 15.00 så jag kan dega här hemma halva dan innan det är dags att bege sig! Ska bli så skönt att vara ledig sen, fast det är bara en dag, sen är det dax igen, men sånt är livet! Vill man kunna shoppa och betala räkningar så är det bara att gilla läget!

Ha en bra dag!  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards