★ 399 gram ★

Alla inlägg under juni 2010

Av Lisa - 27 juni 2010 06:53

Hurra Hurra Hurra! För idag är det min födelsedag.. Men det var väl detsamma. Att bli närmare 30 än 20 är inte mycket att fira.. Däremot så är det nu 8 timmar och 5 minuter kvar tills jag gifter mig!

Tack för alla gratulationer!

Det här ska bli den bästa dan i mitt liv!

  

Av Lisa - 26 juni 2010 16:09

Dåså... Då var det fixat och klart. Nu har jag ingenting mer som jag kan lägga mig i gällande mat, fest och allt runt omkring. Nu ska jag bara vara brud. Har liiite svårt att släppa kontrollen måste jag erkänna, men jag har dom bästa festfixarna vid min sida så det finns inget att oroa sig för.

Nu är jag nydusschad, skrubbad, insmord och plockad och sitter här och försöker slappna av!! Men det går väl sådär.. haha. Ska snart ner och fixa naglarna så att dom är fina och blommiga tills imorgon.. Andas Andas..


Det ska bli sååå skönt när det här är överstökat. Nu har man planerat och fixat och donat och varit nervös i flera månader så det kommer nog kännas lite tomt när det är över! haha. Men jag se verkligen fram emot min stora dag med alla nära och kära! Och framför allt ser jag ju såklart fram emot att bli gift :)


Bilder kommer :)     

Av Lisa - 25 juni 2010 20:08

Oj vilken extremt lång dag det blev idag! Startade i vanlig ordning med en morgonpromenad. Sedan tog jag med mig lilla Nellie hem medans jag gjorde mig i ordning för dagen. Efter en massa stök, bök, om och men så var vi till slut på väg till festplatsen....MEN vi fick vända efter halva vägen för vi hade glömt nyckeln, haha. Men till slut kom vi dit! Så nu är det möblerat och klart iaf.. Men än är det mycket jobb kvar innan allt är klart och jag känner mig SÅÅÅÅ stressad eftersom jag inte kommer kunna hjälpa till med nånting alls över huvud taget på Söndagen.. Så det kommer bli en stressig dag imorgon!!

Det kommer inga kort här förrän allt är överstökat. Hinner inte knäppa, har ingen bra kamera.. Men alla andra knäpper bilder så det räcker och blir över, så det kommer väl in en drös efter helgen!!

Nu har jag just varit på en promenad igen. Skönt att rensa skallen och bara gå och gå och gå!!  Nu blir det kaffe och mörk choklad!!!

GLAD MIDSOMMAR!  

Av Lisa - 25 juni 2010 11:04

Attans attans! Typiskt att det inte fanns några liljekonvaljer kvar på mitt ställe där det funnits hur mkt som helst. Jaja. Vi får ha nån annan bords dekoration istället. Styvmors violer kanske eller nåt.

Ska snart åka iväg till stället och börja duka och dekorera lite, hugga lite björkar och blåsa upp ballonger. Ja vi har ju det vi gör nu i ett par dagar, så jag hinner nog inte nes tänka på att jag ska vara nervös förrän på Söndag morgon!

Glad midsommar till alla er som ar tid att fira den!

  

Av Lisa - 24 juni 2010 08:05

En strålande morgon! Har hunnit med lite städning redan. Dammsugit och vikt lite tvätt.. Nu väntar jag på att Fredde ska komma hem från gymmet så vi kan ta en promenad. Sen börjar dagens stök och bök. Handla handla handla.. Plånboken ska krympa rejält idag kan jag lova! Men så är det med bröllop!

Tänk va pirrig jag kommer vara på söndag! Oj oj oj.. Jag kommer vara ett nerv vrak. Huvva huvva, men det kommer gå bra, och vädret kommer vara strålande :) Svettigt lär det bli!

Ha en bra dag!  

Av Lisa - 23 juni 2010 19:23

Nu börjar det kännas att det är nära! Kylen är full med mat, vardagsummet är fullt med partygrejjer och nu kom farfar nyss hit med farmors goda kakor som hon bakat inför söndagen.. *ANDAAAAAAAS*

Idag har jag gått och gått och gått. Tog en prommis med Mini före jobbet idag, sen gick jag upp till jobbet, promenerade hem igen och tog direkt en prommis med Mini när jag kom hem.. Och då ringer Fredrik och frågar om vi ska gå Nipleden, så jag spurtar hem och kastar i mig lite käk och sen bar det iväg igen!! Och när man ändå var igång så gick vi på Ica och handlade ;MASSOR med mat inför bröllopet.. Så nu tyckte jag att jag gjort mig förtjänt av lite nötter och en massa kaffe. Visst då?

Och alla har vi väl sett väderleksrapporten?? STRÅLANDE SOL PÅ SÖNDAG!!!

 

så här tänkte jag se ut på söndag när jag pussar min nyblivna make. haha.. Då blir det skilsmässa direkt!

Av Lisa - 23 juni 2010 08:58

God morgon! Solen gassar idag! Härligt! Synd att man ska iväg och jobba, men jag hinner nog njuta av den i några timmar iaf..

Börjar känna mig VÄLDIGT stressad nu. Det blev nämligen inget handlande igår eftersom mamma blev dålig, och vi skulle åka med henne...

Men jag tänkte att jag kanske kan börja handla lite smått själv idag.. Vissa grejjer hade jag ju tänkt köpa på Ica ändå, så jag tar så mycket som jag orkar bära. Man är ju lite rädd att vissa saker ska ta slut. Det är ju många som handlar mycket mat när det är midsommar och allt. Men det ska nog gå bra..  Nerverna är på utsidan av kroppen och allt är som det ska!

Nu blir det en liten promenad innan jag ska iväg och jobba!

  

Av Lisa - 22 juni 2010 10:43

Good Daag! Jag har en Bad Stomach day idag! Urs och fy, det bara ilar i hela magen. Hoppas att det går över inom kort!

Snart ska vi iväg och handla mängder och åter mängder med mat.. Mat för 40 pers. Fast jag vet inte riktigt var vi ska få plats med allt och hur man inte ska blanda ihop det med all annan mat man har hemma, äh men det löser sig säkert!

I brist på annat så bjuppar jag på en massa webbkamerabilder.. mupp bilder alltså..

Ha en bra dag!

                 

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards