★ 399 gram ★

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Lisa - 20 juni 2010 19:12

Gissa om jag har haft fullt upp idag? Svar: Nej! Har legat på soffan och latat mig precis hela dan.. Förutom en liten snabb visit på akuten då. Men det gick snabbt och smärtfritt och jag fick den medicinen jag behövde. Har fått nån UVI och jag ville INTE vänta tills imorgon. Det kan bli värre sååå snabbt och man vill ju inte riskera att ligga sjuk på bröllopsdagen..

Ja ni.. Den här tiden nästa vecka så är jag en gift kvinna! Då är nog festen i full gång och jag hoppas att solen skiner och att alla som är bjudna kommer!! Börjar bli väääldigt nervös nu, men jag var nästan ännu mer nervös för möhippan bara för att jag inte hade nån koll på vad som skulle hända. Är ju lite av en kontrollfreak jag, så jag vill gärna veta allt in i minsta detalj, så det här med möhippan var riktigt påfrestande kan jag lova! Men det blev en minnesvärd dag och det var längesen jag hade så kul en hel dag! Humöret på topp och bara glada och trevliga tjejer i sällskapet!

Men idag är man lite öm i baken. Har till och med fått blåmärken på insidan av låren.. och även på knät. Skräcken var ju när min häst snubblade.. Jag höll på att flyga över huvet på han och det enda som flög genom mitt huvud var: NEJ, JAG KOMMER SKRAPA SÖNDER ANSIKTET!!!! Men han reste sig snabbt och jag lyckades hålla mig kvar. Men hästen den stackarn skrapade upp hakan så han blödde...

Imorgon blir det lite mer inköp. Ska köpa det sista som jag behöver: trosor, hårfärg och nageldekorationer.. kanske även en ny parfym. Sen har jag nog allt.

Nä, nu måste jag fortsätta med det jag höll på med: Liggning på soffan

  See ya

Av Lisa - 20 juni 2010 14:36

                                   

Den nakna sanningen.. Haha.. Totalt osminkade och okammade.. Men efter ridturen och bastun såg vi nog alla lite fräschare och lite bättre ut!

Av Lisa - 20 juni 2010 11:22

Hade en super duper möhippa igår! Hade inte kunnat bli bättre! En riktigt minnesvärd dag!

Dagen började med att vi proppade in oss sex stycken i mammas bil och jag hade ingen aning om vart vi skulle.. Hemma hos Sara stod Bosse och en hyrd minibuss och väntade på oss.. Så fort resan startade så öppnades självklart första ölen. När vi kommit en bit på vägen så började jag förstå vart vi skulle, eftersom jag varit där förut: VÄSTANÅFALLET och islandshästarna! Och jag hade rätt!!! 4 timmars ridtur i skogen. Helt underbara hästar att galoppera på. Det kändes som om man aldrig ville kliva av. Efter ridturen var det dax för bastu, öl och dusch där på stället. Och när vi var klara så stod maten grillad och klar uppe i en mysig liten kåta.

                   

Mätta och belåtna och glad i hågen så åkte vi vidare hem till Sara&Magnus där mormor väntade med kex,ost,vindruvor och tacopaj.. självklart lite rödvin också.. jag vet inte hur, men vi lyckades klämma ner ett par bitar av Olivias goda blåbärskaka också. Urs och fy vad jag SVULLADE! haha. Hade såååå trevligt..

  TACK ALLA TJEJER!  


(Jag knäppte inga kort, det här är korten som Andreea tog, fler kommer sen när alla andra också lagt upp sina bilder)


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards