★ 399 gram ★

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Lisa - 19 juni 2010 07:22

Här sitter jag, uppe med tuppen. Hinkar i mig kaffe och är super pirrig.. Kvart över nio sticker vi iväg.. Idag är det min möhippa. Vart ska vi? hmm.. Klev upp väldigt tidigt iaf för att jag ska hinna bli på mitt bästa humör. Jag är nämligen en sån människa som måste få vara vaken i ett par timmar innan jag kan starta dagen. En riktig surpuppa alltså.. hihi. Men nu börjar det släppa, och efter frukosten så är det nog helt bra allting och då är jag Fit 4 Fight!

Ha en bra dag.. DET SKA JAG HA!  

Av Lisa - 19 juni 2010 06:47

1. Hur gammal är du om fem år? 31
2. Vem var den sista du träffade? Fredrik..han ligger i sängen.
3. Hur lång är du? -171
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Wallander (nyaste.. vad den nu hette.
5. Vem ringde du senast? Per
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? 'Man kan inte supa när man äter penicillin' haha.. Till Per
7. Vad är dagens planer?  MÖHIPPA!!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på, men jag gillar inte långdragna samtal, så jag smsar ofta.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Igårkväll
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/Grön/Brun/Grå.. helt knasiga.
13. Har du någon gång hittat en katt? Det har jag säkert..
14. Vilken är din favoritplats? Oj, hmm.. gillar ju att sova, så sängen kanske ;P
15. Vilken plats föredrar du minst? Stadsbussar! och sjukhustoaletter.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Säkert kvar här haha!
17. Vad skrämde dig som barn? Att pappa skulle dö!
18. Vem fick dig att skratta senast? Ett Youtubeklipp.. på en helt galen trummis! haha.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag har inga hemma, men jag vet att jag hade nån Carola-skiva och nån singel med Lilli&Sussie.. Förmodligen är dom hos pappa.
20. Har du stationär eller bärbar dator? - Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? Trogen Ångermanlänning.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Njae...men dan efter!!!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Ganska.. fast vissa dagar vill jag gärna vara ifred.
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerrys Peanutbutter&Coockie Dough. mmmmumma!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Lösa alla våra skulder först och främst! Betala av mammas lån och sen köpa en liten sommarstuga åt mamma som vi får åka till när vi vill såklart!
29. Tycker du om kinamat? Jaaa!
30. Tycker du om kaffe? Du, jag är en kaffoman! 10 koppar/dag
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe!
32. Sover du på någon särskild sida? På mage med ena benet uppdraget. Och dregglar som en tok, haha
33. Kan du spela poker? Nja, är helt värdelös på det men jag vet hur man gör iaf..
34. Tycker du om att mysa? Det gör väl alla?.
35. Är du en beroendemänniska? Ja, VERKLIGEN!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jag vet en!
37. Vill du ha barn? Ja, jag vill ha en liten bebis!!!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.. och några ord och fraser kommer man väl ihåg från Tyskan och Spanskan, men det kan man nog inte räkna med.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, för nåt år sen så vaknade jag och var BLIND!! Fick tag i telefonen och ringde upp senaste uppringda och det var mammzen, hon ringde ambulans. Läskigt
40. Föredrar du havet eller en pool? HAVET.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
42. Äger du dyra smycken? nja.. jo det gör jag väl..
43. När känner du dig lycklig? när jag är frisk!!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Actimell
45. Vem är den roligaste människan du känner? Rolig? Äh det vet jag inte.. Alla är väl roliga ibland, på sitt eget vis. (tråkigt svar)
46. Välj ett ärr på din kropp? mitt mellan ögonbrynen.. snyggt..
47. Vad har du för ringsignal? Rude Boy
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? NOPE
49. Flirtar du mycket? Neee, ja ska ju gifta mig!!!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? vardagsrummet
51. Kan du byta olja på bilen? Kan nog en del andra grejjer också om man får skryta lite..
52. Har du fått fortkörningsböter? Kanske det enda jag INTE fått.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Vingklippt Ängel
54. Läser du dagstidningen? Ja, på nätet..
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Nä, får nog inte plats. haha
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Rix fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?En massa namn på bröllopsgäster
59. När var du i kyrkan senast? Går aldrig i kyrkan, men det var väl kanske på nåt dop eller nån skolavslutning för en massa år sedan.
60. Vilka personer utmanar du?   DIG


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards