★ 399 gram ★

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Lisa - 18 juni 2010 17:56

Kan lugnt säga att jag börjar bli lite pirrig nu. Imorgon bitti åker vi iväg, ett gäng med tjejer. En heldag med dom jag tycker mest om! Kan aldrig bli misslyckat. Fast jag har inte en aning om vad vi ska göra..pirr pirr..

Har tagit hand om min gubbe idag som har så ont sen han drog bort tanden, så vi har varit hos tandis och fixat penicillin och dexofen, så nu borde det börja gå åt rätt håll iaf! Sedan åkte jag och mammzen på bolaget och handlade det som var kvar till bröllopet. Så då var man några tusen fattigare. Men, som jag sa till fredrik: Det har kostat ungefär vad en helkväll på krogen för oss två brukar kosta, så det är inte så farligt ändå.

Nu har vi just ätit middag. Fredde fick pommes och hamburgare.. Jag åt sallad och en liten burgare. Hade VERKLIGEN ingen lust med en proteindrink idag!!!

Snart kommer syster och då blir det film och massa skitsnack hemma hos mammzen!! 

Ciiiiiiiiiiiiiiao!   


9 dagar kvar 

Av Lisa - 18 juni 2010 12:05

Men oj vilken trevlig dag. Regnet öser ner! Tur man inte är en sockervadd då! Har inget speciellt på tapeten idag, förutom att jag ska följa med min stackars gubbe till tandläkaren och se till så han får nå dunder värkisar och penicillin.. Han har ju dragit en visdomstand och fått infektion, så han ligger här och åmar sig i smärta.. stackarn..

Later....


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards