★ 399 gram ★

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Lisa - 13 juni 2010 21:35

Haj haj sugarpaj! Fasen vad jag har hunnit med mycket idag. Ändå tycker jag att jag haft långa tråkiga stunder utspridda över hela dagen.

Har bland annat gått något som kändes som en Jorden Runt-Vandring. Undrar hur långt vi gick egentligen? Men det tog iaf nästan två timmar, och vi går FORT! Huvva va slut jag blev! Och tjock Doris höll på å dö tro ja!

Sedan var det dax för städning. Dammsugning, svabbning och dammtorkning. Tog även tag i den fördömda trappstädningen som jag HATAR! Men nu är det gjort iaf.

Nu har vi precis kommit hem från jonas där vi har sett 'Salomon Kane' och svullat Jordgubbar och vaniljkessela. (jag skippade glassen. Klapp på axeln)

Ja, det var min dag i stora drag.

Imorgonbitti ska jag upp tidigt. Börjar ju på mitt sommar schema imorgon och då kommer det bli mycket tidiga mornar, men jag slutar ofta tolv, så man hinner med en hel massa annat också de dagar man jobbar.

Imorgon t ex så ska jag och mammzen iväg och börja inhandla lite smått och gott till bröllopsfesten.. Faaaan va nära det är nu! Prick två veckor idag! Man kan väl i stort sett köpa nästan allt som behövs, utom maten då, den får man väl vänta lite med.. Så imorgon ska plånboken bli några kilo lättare.. suck..

  See Ya

   

Av Lisa - 13 juni 2010 11:09

God Morgon Världen! Hade en trevlig kväll igår, med trevliga tjejer. Middag, vin och skitsnack på Toledo´s och sedan vidare till Hotell Appelberg. Jag hade ju planerat att gå hem efter vi ätit, men lite övertalning och ett par vinglas fick mig snabbt på andra tankar! Träffade en massa gamla klasskompisar eftersom det varit 10års återträff för min årskull på Valvet. Jag var ju inte där, men jag fick nog se dom flesta ändå, och det var riktigt roligt!

Men jag säger som jag alltid säger nu för tiden när jag varit ute:

Jag  börjar bli för gammal.. haha. Kan lixom inte förstå varför man inte släpper loss och har riktigt lika galet kul som när man var yngre. Men det är nog som Tina sa: Det var nog en HEL DEL mer alkohol inblandat då.. Ja, det var ju det. Man hade ju oftast stora minnesluckor och låg och spydde hela dagen efter. Ändå tyckte man att man hade haft skiiiit kul! 

idag är jag inte ens det minsta bakis! Vuxenpoäng till mig :)

Ja vi får väl se om det dyker upp nå bilder från kvällen sen. Hade ju ingen kamera jag, men andreea tog nog ett par bilder, så jag får sno dom från fejjan sen.

(Åt inget onyttigt på hela kvällen.. Men fick ju såklart i mig en hel del socker och kalorier ändå, av allt dricka. Men men. Nya friska tag idag!)

Puss på er  

   

2 veckor kvar


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards