★ 399 gram ★

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Lisa - 9 juni 2010 19:34

Sova i all ära.. Men nu har jag ju sovit bort hela dagen. Vaknade precis, och nu är jag lite orolig inför natten. Fast som det känns nu så skulle jag kunna sova hela veckan! Jaja, vi får se hur det går.

Är iaf nöjd med en sak. jag har bara druckit protetindrinkar idag. Har liksom inte haft tid att äta eftersom jag mest sovit. Mycket bra! Då krymper lilla magsäcken!

Fick ett medelande på FB från en jobbarkompis också. Hon tyckte det var sååå mysigt att komma till jobbet imorse. Jag hade bakat, städat personalrummet, kokat kaffe och tänt ljus. Jätteroligt att det blev uppskattat! Det behövs all positiv energi som bara är möjlig på ett jobb tycker jag. Så jg gör gärna något extra. Dom flesta är ju ändå där nästan varje dag, och trivs man inte så är det ju pest och pina. Så jag brukar försöka göra det så trivsamt som möjligt, försöka att  inte blanda mig i skitsnack och småtjafs för det är bara onödigt..

Nuuu ska jag äta min nya favorit: Vaniljkessela    med björnbär, jordgubbar och en massa frön och nötter. mumms filibabba!


Kraaaaam på dä   

Av Lisa - 9 juni 2010 12:50

Ögonen drar sig återigen neråt och jag upptäcker att jag sitter och tittar på min egen näsa. Men jag var bara så hungrig så var tvungen att kliva upp och ta en protein drink. Men nu ska jag nog lägga mig en stund till om jag ska lyssna på vad mina ögon tycker..  Natti Natti   


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards