★ 399 gram ★

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Lisa - 8 juni 2010 20:05

Är det inte roligt? När man är sådär superduktig och bara äter sina väldigt goda och intressanta soppor och är nyttigheten själv.. Och så kommer Fredrik och Jonas indundrande med världens godaste chips, dip och godis. ååååå. Men idag har jag karaktär, så jag tittar inte ens på skiten! Urs, nej jag ska fan vara duktig nu så jag kan vara stolt över mig själv sen!

  Men lite sur blir man ju.. för det ser ju onekligen ganska gott ut..

Men men. Jag sticker strax iväg på jobbet. En vaken natt till, sen kan jag ägna mig åt allt som jag har ångest över att jag inte gjort. Städa städa städa.. Gå på blomsteraffären och beställa blommorna till bröllopet! TVINGA med mig Fredrik på stan och köpa hans utstyrsel, TRÄNA, springa, svettas.. Ja massa grejjer har jag på tapeten känns det som..

Nä nu ska jag packa ihop mig här. Peace Out   

Av Lisa - 8 juni 2010 15:59

God Morgon alla sköna! Efter nattens arbete känner jag mig nu ganska utvilad. Klev upp runt ett men insåg ganska snabbt att det var ett misstag, så jag kröp ner och somnade ett par timmar till.

Blir alltid lite stressad när jag jobbar natt, för när jag vaknar på dagen så se jag bara allt som behöver göras här hemma! Ååå, det är stökigt är, och det ligger en grej framme där. So What?? Efter mina två arbetsnätter så har jag hela veckan på mig att fixa och dona här hemma så slappna av Faisa Laisa!!!

Pratade nyss med mammzen. Dom hade varit och kikat lite på stället vi ska gifta oss på. Kollat kylskåp och tillgång till porslin och allt sånt där. Synd att jag inte kunde följa med, men det kommer förmodligen bli hur braq som helst! Det enda vi saknar i stort sett är väl vinglas. Men det löser sig.. 19 dagar kvar nu!! KAN NI FATTA! Snart är jag inte längre Lisa Jonasson..  Meet: Lisa Decker. Det blir lite coolare namn om jag får säga det själv. Lite ovanligt, och det gillar vi!!  

Funderar på vad jag ska äta idag? Har ju 'soppvecka' så det är bara flytande som gäller.. Tror att jag ska svänga ihop en kycklingsoppa. HEMMAGJORD! Annars vet man fan inte vad det är man stoppar i sig.

Japp, så får det bli! Ha en bra kväll alla!  

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards