★ 399 gram ★

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Lisa - 7 juni 2010 18:48

Kollar på film och laddar för nattens arbete.. Är alltid lite nervös när jag ska jobba natt. Rädd att jag ska bli tröttis och somna eller nåt. Men det brukar alltid gå bra ändå!

     

Dagens promenad högt uppe på berget hehe

Av Lisa - 7 juni 2010 10:08

Kanske inte världens bästa morgon. Huvudet dunkar och tungan sitter fastklistrad i gommen. Jag vaknar med ett ryck av den pipande telefonen. Sätter mig upp och kikar lite snabbt på smset. 'Förfrågan id skärvsta aspen NATT 8 juni'  Of course! Det tackar jag ja till. Gillar att jobba natt. Lugnt och skönt, och dessutom behöver jag bara jobba 2 nätter på en vecka för att få ihop mina timmar. Men när jag sedan får min bokningsbekräftelse så har det blivit nåt fel så jag har blivit bokad mellan 9 och tolv PÅ DAGEN! ååå. Så nu har jag suttit och ringt och ringt och ringt och ringt.. Humöret sjunker, huvet dunkar ännu mer. Jag vankar av och an, men till slut så fick jag svar och allt löste sig till det bättre! Så nu har jag mina 2 nätter :)

Ja ni som känner mig vet ju hur det brukar stå till med mitt morgonhumör, och även hur mycket jag avskyr telefonsamtal, köer och allt sånt. Så en kombination av dessa två kan aldrig sluta bra!

Ja nu har jag snart skrivit en hel bok om min morgon. haha. Ska nog lägga mig igen, för nu är det legalt om inte ett måste att sova länge. Senare ska vi upp till pappzen och gratta Olivia i efterskott.


Keep My Feet On The Ground And My Head In The Clouds

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards