★ 399 gram ★

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Lisa - 5 juni 2010 13:55

 

Ja..jag är sur!!! På skitdåligt humör och jag vet precis varför. Tabu belagt ämne, men det är dax för alla kvinnors favoritvecka. Ok, inte världens undergång. Men (ett väldigt stort men) idag är det 22 dagar kvar till bröllopet. Det betyder då alltså att nästa gång det är dax kommer vara just den veckan! Nä, då ställer jag in bröllopet! Det blir inget! En sur lisa med mensvärk haha. Nä, jag håller tummarna för att kroppen lyder mig och inte ställer till med nå skit för mig! Hur kul bröllopsnatt blir det om man har mens då? haha.

Nog om det, jag blir bara sur av att tänka på det! Morgonen har bestått av massor med kaffe, kokta ägg, träning, dusch och sedan en tripp på stan. Handlade en liten present till lillasyster som fyller 15 imorgon, och även lite annat smått och gott.

Ikväll blir det tacos på vårt vis. (tråk-tacos utan bröd alltså) Det blir säkert nån film också om jag känner oss rätt! Va ska du själv göra?


Nu kom solen :)  

Av Lisa - 5 juni 2010 00:27

Hei Kommppiiis! Är sitter en donna pumpad med sin favoritdrog The Big Bad Sugar! aaaah. Kunde bara inte hålla mig. Så när jag kom hem från slaveriet så övertalade jag min lilla Sugar Daddy att följa med på Videoteket. Choklad for the win! Hyrde även Sherlock Holmes filmen. Så nu har vi svullat och gluttat på den. Filmen var bra och godiset var utsökt! Särskilt min nya kärlek Toblerone White.. mmm. Men man MÅSTE suga på bitarna och låta dom smälta i munnen. Det är dödsstraff på att tugga och svälja! haha. Nä, nog med godisromantik nu.

Hade en hyfsad kväll på jobbet.. Same same, men skönt att göra nån nytta. Imorgon blir det (av förklarliga skäl) ett straffpass antingen på gymmet eller i spåret. Vi får låta vädergudarna bestämma!

Nu är det sängen som gäller!

**Living My Life**

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards