★ 399 gram ★

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Lisa - 3 juni 2010 21:54

Good Evening Friends & Frienemies   

Idag har jag lärt mig: Att cykla i motvind är... ja, som att cykla i motvind! Förjävligt helt enkelt! Man trampar och trampar men kommer fan inte framåt! haha. Tog mig iaf en bike ride upp till sjukan idag, och jag kan lova er att jag fick pump i benen! Väl inne på lab, kom jag som nummer 2 i kön, men lyckades ändå få sitta och vänta i en halvtimme.. Och vad gör man när man väntar? Tittar ut genom fönstret kanske.. Och beskådar skyfallet som dränker ner hela min cykel som står där nere.. mmmm livet är härligt!

Det var nog kanske inte så konstigt att jag var på dåligt humör innan jag var hemma igen..  Regn,blåst,väntan,stick i armen,blöt i röven...

Fredrik kom hem runt fyra idag! Hade ju förväntat mig att han skulle komma redan i morse, men dom blev kvar hela dan. Fattar inte hur han orkar. (och han är fortfarande vaken..?hmmm)

Hade ju bakat en cocoskladdkaka idag när jag hade lite att göra, så den åt vi upp medans vi såg söt-filmen filmen 'Hatchiko' och snyftade lite i smyg! (åt 2 stooora bitar)

Har även haft Marlene´på besök, så vi har suttit här och snackat en massa skit i ett par timmar. Men henne fick man ju inte bjuda på nåt annat än en kopp TE.. hihi

Nu har jag avslutat denna dag med en straff joggingtur och lite golv-träning. Snart blir det sängen och imorgon ska det jobbas!

Japp, det var min dag kort och gott! Sov gott bruttor och kalvar!

Av Lisa - 3 juni 2010 12:01

Blåååsigt värre idag! Men det gör inget. Det var ganska skönt att promenera imorse ändå. Jag och Mamma tog med oss alla vovvarna på en sväng.. Lite bilder från den svängen kommer här.

                Lite tråkigt att det inte riktigt går att fånga saker så bra på bild.. Men det såg iaf väldigt roligt ut när Tanya stod och grävde i ett hål och stoppade ner hela huvet!!

Plockade lite mera liljekonvaljer också, dom luktar ju såååå gott :)

 

Nu ska jag snart upp på sjukhuset. Ska ta en massa prover och har skjutit på det i över en månad, men nu ska jag faan dit! Och efteråt så ska jag ta en date med Marlene´som jag inte har träffat på snart två år tror jag, så det ska bli trevligt!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards