★ 399 gram ★

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Lisa - 2 juni 2010 20:33

Godkväll everybody! Nu sitter jag här igen. Fötterna på borden TVn på och datorn i knät. Har haft en kanondag idag med shopping, hundar, syskon och sol!! Har även fått en del ärenden uträttade. Bl a så har jag lämnat in vigsel papperen på kommun huset, så nu är det bara att invänta samtalet från vigselförrättaren :)

Var även in och pratade lite med frissan som ska fixa mitt hår. Nu börjar jag verkligen längta! Det är ju så kort tid kvar nu och jag orkar snart inte gå omkring och vara nervös längre!!! haha. Hoppas på en fin dag   

Fick mig en glad överraskning när jag ställde mig på vågen också. Är alltid lika nervös när jag ställer mig där och är alltid beredd på det värsta, även fast jag vet att jag äter bra och motionerar och tränar varje dag. Det är som en domedag varje gång, men nu är det bara 2kg kvar tills jag nått mitt mål.. 2kg på 25 dagar. Det klarar ju vem som helst!! Weehoo!!

Jag och Olivia tog en prommis upp till Pettersborg nu på eftermiddan. Tog även med oss tjock Doris (mammas lhasa apso), hon behöver VERKLIGEN extra motion. Jag var ju där uppe imorse också, men den här gången såg jag alla liljekonvaljer som växte där, så jag plockade en liten bukett! Såå mysigt med lite levande växter här hemma ibland.

 

Mys Pys   ! Imorgon har jag ingenting planerat. Inga måsten, inga tider att passa (tror jag??) Men jag lär nog sätta mig själv i arbete ändå, jag som inte kan slappna av en sekund under dagen utan dåligt samvete!


Nu ska ja se vad jag kan hitta på för nyttigt kvälls snask ikväll.. Självklart e ja sugen på choklad, men det blir INGENTING sånt!!  PEACE OUT!

 

Av Lisa - 2 juni 2010 16:30

Har mina White Trash-leggings idag, som jag inte ens vågat mig på att använda förrän nu.. Ser ju lite trashigt ut, men va fan, de bju ja på ;) 

  Jag och Mammzen på prommis

  Vem tog huvet?? Haha, någon som trodde dom skulle bli rik på kopparförsäljning kanske. hihi

 

Av Lisa - 2 juni 2010 12:19

Lovely Day! Har verkligen smyyygit omkring hemma. Efter min extra långa morgonpromenad, så gjorde jag mig tyst och snabbt i ordning (utan att duscha..blä) och drog ner på stan för att spendera lite tid hemifrån så Fredde får sova i lugn och ro. Självklart tog jag med mig hans kort också och köpte mig ett par nya skor och tre tröjor! (när katten är borta dansar råttorna på bordet).. Sen tog jag med mig lite köttfärs och sprang ner till mammzen, så nu är jag här hos henne och lagar mat och har släppt ut alla hennes hundar på kissrunda.

Jag vet ju av egen erfarenhet hur lättväckt man är när man ska försöka sova efter ett nattskift, så jag tyckte inte det var lämpligt att varken duscha eller laga mat hemma idag.. Knappt att jag ville spola på toan ens.. haha. Lite överdrivet kanske.

Nä nu ska vi se om maten börjar bli klar här, så ska jag bjuda mor på lite lunch!!  Puss o Kraaaam

Av Lisa - 2 juni 2010 07:19

god morgon alla morgon pigga!

Här sitter jag med frullen klar och väntar på min älskade gubbe som har jobbat natt.. Men sen ska jag nog somna om en stund till. . Puss


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards