★ 399 gram ★

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Lisa - 22 maj 2010 22:15

(Svar på kommentar: Det var inte tjafs, det var ståhej.. En massa folk, uppträdanden, gratis mat osv.. Dom firade nåt pris dom hade vunnit, så det var en massa folk där)


Min dag har varit lugn och skön. Promenerat, tvättat lite.. Har till och med kollat på hockey, som jag aldrig brukar göra, och nu har jag bara fått ännu mer klart för mig att man INTE ska titta heller, om man nu inte gillar att bli besviken såklart. Sen åkte vi iväg till Jonas och kollade på ett par filmer. 'Book of Eli' och 'Wolfman'. Helt ok filmer båda två.

Nu funderar jag på en liten kvällsprommis innan jag ska släng mig i sängen och slumra.. Är lite småtrött faktiskt, men en prom klarar man alltid ;)

Av Lisa - 22 maj 2010 11:23

En härlig sovmorgon! Fattar inte att jag hade så svårt att somna igår, så trött och proppmätt som jag var när jag la mig.. Hjärtat slår alltid sååå hårt och snabbt när jag druckit alkohol så det gick helt enkelt inte att somna förrän det hade gått över. Ja min kropp är lite vek!

Fick kaffe och smoothie av Fredrik, men jag är inte all särskilt hungring, så smoothien står i kylskåpet, men några koppar kaffe har jag hunnit hälla i mig iaf.. Laddar för promenaden medans Fredde är på gymmet. Det kommer bli svettigt idag kan jag lova! Men lite svett har väl ingen dött av?

Ha en bra dag!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards