★ 399 gram ★

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Lisa - 20 maj 2010 21:01

  Hawaiian Tropic- Lime Collada BodyButter

Huden blir supermjuk och luktar MUMS!!!!

    Casting Creme Gloss

Hårfärg utan ammoniak. Luktar gott, smidig att använda och behöver bara verka i 20 minuter! Håret blir som utlovat: GLANSIGT.. (kan dock inte uttala mig om hållbarheten eftersom jag använde den för första gången idag)



För övrigt... Har varit på stan idag. Tog en fika med Andrea och sen gick jag i lite affärer och köpte lite nödvändigheter och annat smått och gott som jag tyckte jag kunde unna mig :)

Självklart har jag även gått Nipleden, sprungit och blivit riktigt mör i kroppen! Passade på att rensa Fredriks garderob nu innan han kommer hem, så nu är det fint och prydligt och luktar gott där inne. (märks det att jag är lite besatt av lukter eller?) Har även rakat Mini och som jag skrev tidigare, även färgat håret. Har hunnit med en hel del saker idag med andra ord.

Nu funderar jag på om jag ska gå ner och våldsgästa min kära mor en sväng.  C ya

Av Lisa - 20 maj 2010 17:14

Ååå jag blir så trött på det här! Alltså, jag har funderat och funderat och känt efter. Vad är det egentligen jag känner? Nästan varje dag när jag går ut så stöter jag ju på nån av 'vännerna' från mitt gamla liv. Och jag får sånna jobbiga känslor varje gång. När jag träffar dom så känner jag nån slags konstig samhörighet med dom. Nästan så att jag inte vill slita mig ifrån dom. Men så fort jag kommer hem så kan jag liksom inte förstå varför jag känner så, för jag saknar inte det livet och jag avundas dom inte.. Och jag vill inte umgås med dom!! Men ändå finns känslorna där. ååå jag blir knäpp!!

Av Lisa - 20 maj 2010 10:06

God Morning Sunshines! Vaknade halv sex i morse, hm.. Kände mig rätt pigg men jag gick och la mig igen. Man kan ju inte kliva upp den tiden på dygnet om man inte ens ska jobba!! Nä, jag sov till nio istället, myyycket bättre!

Har just varit på en liten morgonrunda.Väldigt liten för att vara jag, ca 25 minuter bara, men jag kände mig så otroligt trött och seg, så jag får ta en större sväng i eftermiddag istället.. Nä nu ska jag slänga mig i duschen och sen ner på stan och träffa Andrea och bebis :)

Have a nice day!

Lite bilder från igår bara.. (baksidan hos mig)

     


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards