★ 399 gram ★

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Lisa - 14 maj 2010 18:16

Det är fan inte länge kvar nu! Bröllopet närmar sig med stormsteg! Jag kom på det idag när jag frågade mamma om hon ville följa med mig till frissan på måndag då vi ska göra prov uppsättning och sminkning! Herre Gud alltså.. BROMSA!!  Jag kan tänka mig hur jag kommer vara dagen innan bröllopet, och på morgonen när jag vaknar samma dag.. Stressad, nervös och med min otur så kommer jag säkert ha mens eller nåt också haha.

Nä nu ska vi tänka positivt. Jag ser fram emot en trevlig dag med alla våra närmaste vänner och släktingar, och det kommer garanterat bli en kanonbra dag. Jag är nervös, men Fredde fattar inte vad det är man ska va nervös för ens.. Spännande att se vad det blir för frisyr, men jag är övertygad om att malin fixar nåt som passar mig perfekt!!!!

Har precis stoppat i mig lite mat och väntar nu på att Fredrik ska komma hem från jobbet.. Vi hinner bara ses i ett par timmar sen är det min tur att jobba.. Men sånt är livet, och pengarna är sååå välkomna in på kontot :)

Trevlig helg alla!!

 

Av Lisa - 14 maj 2010 11:45

God Morgon, nu? Ja, det är sant! Lyckades sova ända till nu. Mycket bra! Fast jag vaknade med lite dåligt samvete, för Fredrik väckte mig lite fint i morse och sa: "Älskling, jag måste åka och jobba, men skulle du kanske kunna åka och köpa matlådor åt mig sen för jag hinner ju inte innan jag kommer hem".. Och jag blev skitsur och talade om att han minsann inte skulle väcka mig för jag ska jobba natt och han får köpa Finduslådor på Ica eller nåt. Haha. Klart jag ska köpa matlådor åt gubben!! Det är bara det att jag är så extremt sur när jag blir väckt, tror mitt blocksocker faller ner på minus när jag sover. Urs, stackars Fredrik som måste dras med mitt morgonhumör!!

Har en jäkla 'roliga-veckan-ont-i-magen' idag också.. Vilken gåva gud gav oss kvinnor. Skulle ge min högra hand för att få slippa, men det är jag nog inte ensam om..

Nu blir det frukost smoothie, sen en lång varm dusch!!!

Av Lisa - 14 maj 2010 03:05

Japp, fortfarande vaken! Ganska mysigt att sitta uppe och bara hålla mig sysselsatt med något. Har sett Avatar, filat naglarna, plockat ögonbrynen, städat, diskat och nu är jag inne på att kolla bilder på telefonerna.. Hittade ett par på Freddes lur som jag aldrig sett förut..

    Och det första jag tänker är:

Undra om man ska göra slingor igen? Varför vill man alltid se ut på nåt annat sätt? Jag vet att när jag hade dom där slingorna (för bara några månader sen) så var jag bara nöjd i ett par veckor och sen gick jag omkring och ville färga håret hur länge som helst, men jag väntade bara för att slingorna var så dyra så jag ville inte att det skulle va bortkastade pengar.. haha. Och nu vill jag ha slingor igen!! nä, jag behöver sova tror jag. Det har nog gått över imorgon och då har jag kommit på att svart är MYCKET bättre :)


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards