★ 399 gram ★

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Lisa - 13 maj 2010 21:46

Film marathon? Är just nu inne på tredle filmen för idag, fast det är den som går på 5an nu, så man får dras med den enerverande reklamen.

Vi har sett The Collector som Fredde sa var sååå bra. Urs! Jag tycker inte om sånna filmer, men ni som gillar Saw-filmerna skulle älska den!

Sen har jag äntligen sett Alice I Underlandet. Jag tyckte om den, men jag kände att den nog varit bättre att se på bio. Jag gillar ju sånna där skumma 'icke-verkliga' filmer, så därför tänkte jag mysa ner mig i soffan och se Avatar igen lite senare. Tänkte ju försöka vara vaken så länge som möjligt i natt eftersom jag har två arbetsnätter framför mig sen, och då passar det ju bra att se en lååång bra film!

Sov Gott (alla som ska sova)

 

Av Lisa - 13 maj 2010 13:51

God Dagens! Ska väl börja dett inlägg med att svara på några frågor.. Lite tråkiga frågor men men.


Hur träffade du din kille? Vi träffades av en slump nästan.. Jag behövde nån som kunde svetsa min bil, och en kompis till mig var med Fredrik då och frågade han om han kunde hjälpa mig.. Så kom dom hem till mig och hans kompis lämnade Fredrik hos mig och drog.. Och sen dess har vi hängt ihop, bortsett från några månaders uppehåll förra året.

Åh då vill jag passa på att fråga dig hur det igentigen känns att sitta i finkan? Ja, det är ju inte som på film i alla fall. Man jobbar på dagarna och är inlåst i cin cell från 20.00-08.00 Det som jag tyckte var jobbigast var väl att det tog sån tid innan jag fick några telefonnummer godkända i tele systemet där. Det tog ca 6 veckor innan jag kunde kontakta familjen, men annars var det ganska lugnt där inne. Är man ingen bråkstake själv så slipper man bråken :)

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?  Har aldrig varit in på den bloggen så det kan jag inte svara på..

Vilket är ditt favoritprogram på TV? Desperate Housewives & Vampire Diaries.

Tror du att du komma va gift med Fredrik resten av livet? Ja, det är ju det som är tanken när man gifter sig, så det hoppas jag verkligen!


jaja det var det.. Har städat och grejjat här idag, inte så ovanligt kanske, men det är alltid lika skönt när det är gjort. Har även gått Nipleden och skurat trapphuset så det har varit full rulle på mig!!

Mini har fått sig en rakning, men som vanligt så blir jag aldrig riktigt klar innan jag blir less, så fortsättning följer på det arbetet..

Är rastlös nu!! Och vet inte riktigt vad man ska hitta på idag, men men. Det blir säkert nånting :)

Ha en bra dag!!!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards