★ 399 gram ★

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Lisa - 3 maj 2010 21:51

Här sitter man med värsta ångesten. Dagen började sååå bra. Nyttig frulle och nyttig lunch. Men efter några timmar på jobbet, man blir stressad, uttråkad och SUGEN.. Ja då föll jag pladask för mina älskade mjukmackor med smör,mese och ost. Och jag vräkte i mig 4 stycken! Åååååååå vad jag ångrar mig. Nä, nu är det dags för skärping. Så nu har jag lovat mig själv, er läsare och Fredrik att jag inte ska fuska nånting alls innan bröllopet. BARA en dag i veckan. Fredag eller Lördag. Och nu jävlar ska jag hålla det också, annars är jag ju helt värdelös.

Och nu när jag jobbat så många dagar i sträck så har man ju inte hunnit träna nåt heller. Ja blir så less! Ingen träning och massa onyttig skit!! Kan bara sluta på ett vis.. 'Vem kan stoppa mig när jag bara RULLAR FRAM'

BLÄÄ!

äsch, nog om det. Nya friska tag imorgon! För övrigt har det varit en ganska påfrestande arbetsdag, men bara man biter ihop och behåller lugnet så går det bra. Men ibland får man bita ihop HÅRT!!

Imorgon ska jag jobba på Lärkan. I 3 timmar! GUD SÅ SKÖNT. Att få gå hem efter bara tre ynka små timmar ska bli underbart! Sen ska jag vara ledig i MINST tre dagar har jag bestämt. (jag har ju fördelen att kunna bestämma om jag vill jobba eller inte) Skönt ibland!!

Take Care

Av Lisa - 3 maj 2010 11:15

man måste variera sig i sin musiksmak och just nu poppas den här snubbens musik på hög volym hemma hos mig

Av Lisa - 3 maj 2010 08:48

  Smoothie!

Tuskisk Yoghurt, Lite vispgrädde, 1ägg, 1msk vegetabilisk protein, jordgubbar, hallon, 1 banan (bananen är endast till för att få lite sötma)


Perfekt för den som gillar LCHF kost. Och vill man inte ha några kolhydrater alls så skippa bananen)


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards