★ 399 gram ★

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Lisa - 2 maj 2010 22:55

Så har ännu en dag passerat. En väldigt lång och inte helt smärtfri dag. jag är verkligen inte van att jobba så här långa pass nu för tiden och nu sitter jag här med en jäkla värk i nacke, axlar och fötter.. Egentligen vet jag inte exakt vilket moment i arbetet som gör att jag får ont, för det är ytterst få saker som faktiskt är fysiskt ansträngande. Ändå har jag ofta (mer eller mindre jämt) värk i lederna efter ett långt arbetspass.. Ja jag vet inte. Ibland förstår jag mig inte på denna SLE och min konstiga kropp.. Men en sak har jag lärt mig iaf: Lyssna på kroppen! Annars ger den mig bara skit tillbaka! Och det har jag faktiskt blivit ganska duktig på att göra, så nu ska jag krypa ner i sängen och sova ut, INTE överanstränga mig med nån promenad eller nåt sånt innan jobbet imorn, det blir bara för mycket. En sak i taget!


Ja det blev ett tråkigt inlägg det här. En liten klagosång, men så får det bli idag bara för att det var så längesen sist :)

Natti Natti

Av Lisa - 2 maj 2010 09:00

Grattis Min Fredrik på 32 års dagen 

Synd att jag måste jobba bara, men det är välkommet i kassan sen så :)

Det blev ju såklart lite bakvänt idag, eftersom fredde ALLTID vaknar före mig. Så det var jag som blev serverad tårta och kaffe... Jävla skit! Hii hii. Man är bortskämd.. Nä nu ska jag göra mig i ordning lite smått.. Somnade på soffan igår, så min axel är helt knallröd av värmen från skinnsoffan, men det går väl över nån gång.

Börjar jobba tolv idag, och slutar kvart över nio, s¨det blir en låång dag!

C ya


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards