★ 399 gram ★

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Lisa - 25 april 2010 19:41

Av Lisa - 25 april 2010 17:32

Happy Happy! Ja det är så jag känner just nu! Det måste vara solen som gör sin verkan på mitt humör och mående! Man blir ju GLAD!!

Idag har jag jobbat hela dan och direkt ja kom hem så tog vi med oss ett par av mammas hundar och gick Nipleden. Såå skönt! Och jag var helt blöt i svett när vi kom tillbaka. Det blir nog en till promenad lite senare, nu jäklar är vi på G! Snart är det bröllop! Låt fläsket brinna!

Fick veta idag att en släkting dött. Det kändes lite fånigt, eftersom han bodde på avdelningen under där jag jobbar. Och i Tisdags när jag hade rast så tänkte jag att jag skulle gå in och hälsa på honom, men av nån anledning så blev det inte av. Och nu har han somnat in....

Tänker på fru och barn som nog sörjer nu, men det var nog skönt för honom att han fick somna. Det är inget vidare liv på ett demensboende. Vila i frid nu Bigge!

Imorgon ska det målas! Har ett bord som jag haft utlånat till mamma i flera år, som jag inte tyckte om förut. Men nu såg jag ju att det är ett JÄVLIGT gammalt och fint bord som skulle bli super fint om man målade det vitt. Så det ska jag göra! Sen måste jag även fixa till lite vår på balkongen. Men jag är lite dålig på det här med blommor, så jag får nog rådfråga farmor eller mormor :)

See ya  // Fisan


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards