★ 399 gram ★

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Lisa - 24 april 2010 22:32

Bara för att jag blev rastlös!


Beskriv dig själv med tre ord: Sprallig, glad och snäll.. (säkert många som fnyser nu)

Blir du ofta arg? Nej, irriterad däremot blir jag flera gånger om dagen.. och ibland kan jag låta arg även fast jag inte är det.. (ett släkt drag tror jag)

Tillåter du dig själv att gråta? Ja, men alldeles för sällan! När jag är ensam kan jag gråta, men så fort ngn är i närheten så tar det stopp.

Är du svartsjuk? Nej faktiskt inte. Har varit det förut, men jag antar att det krävdes att man hittade Mr Right för att det skulle försvinna! Jag litar på Fredde till 100%

Har du lätt för att få vänner? Nej! Jag har lätt för att surra med folk och vara trevlig och pratsam, men jag har inte särskilt många vänner.. Har nog lite svårt att 'umgås' som normala tjejer gör. Kan kanske bero på alla mina bokstavskombinationer ;)

Vad gör du om någon annan gråter? Kan bli ganska obekväm när ngn är ledsen. Känner lixom att jag måste 'fixa det', 'hitta en lösning på problemet'.. Men jag gör mitt bästa för att trösta.

Är du rädd för något? OOOO ja! Har en massa fobier, och jag är fruktansvärt rädd för att förlora nån jag älskar! Men är även dödsrädd för spindlar,ormar och a HATAR att åka buss!

När du var liten, vad ville du bli? Jag vet faktiskt inte, tror inte jag hade nåt speciellt som jag sa att jag ville bli.. Tråkigt.

Prata eller lyssna? Beror på vilket humör ja e på, men Prata är ju kul :)

Nämn tre dåliga egenskaper du har: Beräknande, otålig, osäker.

Nämn tre saker du är BRA på: Sjunga, Spela gitarr, baka

Har du barn? Nej

Hur många barn vill du ha? Ett

Om du fick ändra på något i ditt liv, vad skulle det vara? Åå jag skulle få fingrarna ur arslet och flytta till en större stad där jag skulle utbilda mig eller jobba i nån rolig butik och tjäna bra med pengar. Men det är ju inte nån omöjlighet :)


Ähhh.. den var lång den listan, tar resten nån annan gång. Nu ska jag sova! Natti

Av Lisa - 24 april 2010 20:56

Vilken daaag! Inte ett moln på himlen på hela dagen. Såå härligt! Bänkade mig på balkongen med kaffe, cigg och spotify. samtidigt som jag tvättade tre maskiner. Hur skönt är det inte att ha egen tvättmaskin? Helt KANON!

Nu har jag precis kommit hem. Har varit hos Jonas och sett Shutter Island. Väldigt skum film, men jag gillade den. Det är ingen film som man ska se i ett sällskap som babblar och pratar, för man måste hänga med och verkligen sätta sig in i den för att fatta nåt. Jag är fortfarande kvar!

Tänkte lägga mig super tidigt ikväll. Ska ju jobba 7-4 imorgon så det gäller att man är pigg om man ska orka. Men det är ju som sagt själva cykelturen dit som är jobbigast. Jag är ju så seg på morgonen jämt. Det tar flera timmar för mig att vakna till liv ordentligt.

  Är lite miffo idag så varför inte bjuda på lite passande bilder till det humöret! Hihi

Av Lisa - 24 april 2010 13:19

härligt att man har balkongen på sol sidan.. U know where 2 find me :)

Av Lisa - 24 april 2010 11:33

Våren är verkligen här! Och det känns på fler än ett sätt. Solen skiner, det blir varmare och varmare, näsan är täppt och ögonen kliar och en massa konstiga kusar har vaknat till liv och flyger segt och låter som en bil med soppa torsk :)

Har varit ute på en långprommis och krockade med en massa konstiga kusar haha. Gick nipleden, men den var inte lika jobbig som jag kom ihåg den. Kan det vara så att konditionen blivit bättre??

Tvättar och plockar för fullt nu. Och har även varit en god granne och HANDPLOCKAT alla vinterns fimpar som låg på backen under och runt vår balkong. Det såg faktiskt för djävligt ut så det var inte mer än rätt!!

Vet inte riktigt vad man ska göra av denna dag.. Men jag ska ju upp och jobba imorgon bitti så några större festligheter blir det ju inte!

Ha en bra dag!!

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards