★ 399 gram ★

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Lisa - 23 april 2010 23:15

Goood Evening! Åå ja sitter just nu och tittar på en film som är så sjukt jobbig så jag måste uppehålla mig med nåt annat samtidigt.. Får myror i brallan!!! 'Disturbia'

Allt är som det ska. Gubben är hemma och magen är full av onyttigheter. Det blev lixom aldrig tid för nån middag idag och när jag kom hem från ljus partyt så hade Fredrik bunkrat upp med chips, ostkrokar och choklad, så det fick bli min middag.. hehe. Så imorgon blir det straffpass på  Arla Gym!

Om jag är pigg.. Har haft en sprängande huvudvärk hela kvällen. Hoppas det går över bara. Har inte tid å ligga å vara sjuk!! nä, aldrig!

Nu vill jag bara att filmen ska ta sluuuuuut!!!

Sen är det sängen som gäller!

Av Lisa - 23 april 2010 16:29

Har varit i Haga i mammas hus hela dan och städat och skrubbat och grejjat. Mormor tyckte jag skulle ha gummihandskar, men jag tyckte det var för fjollor.. Nu inser jag att jag nog skulle lyssnat på Mormor, för mina fingrar ser ut som russin. Haha.

Tog en fika hos Louise på CeKå´s i Långsele på hemvägen. Hon har ju fått till det sååå mysigt där, så det blir nog fler besök där när man har vägarna förbi :)

Nu inväntar jag min älskade Man! Han är på väg hem nu.. Fast han hinner väl bara komma innanför dörren så ska jag dra :(  Jag ska ju på ljusparty klockan sex, men sen har vi hela helgen på oss att mysa.. Känner jag Fredrik rätt så kommer han dra med mig på gymmet imorgon bitti.. Jag har ju inte varit där på hela veckan, så det kan behövas.. Fast jag har ju gått mina promenader och kört lite zumba och så, så helt slö har jag ju inte varit.. Jag gillar bara inte att gå till gymmet ensam..

Nu ska vi njuta av helgen och ledigheten!!

Av Lisa - 23 april 2010 09:25

Gooo Morron! Typiskt att man ska vakna klockan sju när man är ledig. Men, så går det när man lägger sig runt tio! Har precis kommit hem från en långpromenad i Remsles djupaste skogar. Tog med mig alla Mammas hundar så jag hade fullt upp med att hålla reda på dom. Men vi hade tur och mötte inte en enda människa på hela vägen!

Sex söta små valpisar blev det iaf, och dom är så små så små!! Får väl lägga in några bilder på dom sen.

Nu ska jag göra mig i ordning, sen ska vi åka iväg och städa ur mammas hus. Inte såå kul kanske, men sånt som måste göras!

Ha en bra dag!



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards