★ 399 gram ★

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Lisa - 22 april 2010 20:22

Nuuu äntligen! Var lite orolig ett tag att valparna låg döda i magen. Det ska ju inte ta fem timmar från första valpen till nästa! Men nu är hon på G och en liten tjej har tittat fram, och fler är på väg.. Fast jag har gått hem nu för att se mitt älskade Vampire Diaries, så jag kräver lägesrapport av mamma :)

Hade en påse på dörren när jag kom hem. Hyresvärden hade varit och lämnat lite skurmedel, vim och fönsterputs.. Hmm.. Tror att han nog tycker att jag ska göra en RIKTIG vårstädning i trapphuset.. Brukar ju bara sopa och skura, men jag tror jag får ta å putsa fönstren och torka av lite lister och räcken och sånt nu när solen börjar lysa in.. Får väl ta itu med det imorgon. Jag är ju ledig, så tiden finns.. Orken också, hoppas jag!

Har lite värk i fötterna idag, så jag ligger nu och powervilar mina stackars klumpar och hoppas på att det gått över tills imorgon.

Imorgon kväll är det ljusparty hos Linn och det passar mig alldeles utmärkt eftersom jag är lite besatt av lukter. Så det kommer att shoppas kan jag lova :)

Nu ska jag ringa min gubbe och se om han lever och höra NÄR han tänker komma hem den här veckan!!

Av Lisa - 22 april 2010 17:50

Här är det förlossning på G! Första valpen kom 15.00 en liten pojke. Men sen har det stått stilla, så vi sitter är och väntar och väntar och väntar.. suckar.. pimplar vin och väntar lite mer :)

Lägesrapport kommer

Av Lisa - 22 april 2010 14:21

Hey Folket! Jag höll inte på att ta mig upp i morse och cykelturen till jobbet kändes allt annat än lockande. Var bara sååååå trött! Men självklart så pallrade jag mig dit och gjorde mina fem små timmar. Har aldrig känts så jäkla skönt att få gå hem som just idag. Don´t ask me why! Men nu är jag ledig tills på Söndag! SKÖÖÖNT!

Känner mig lite skum idag. Ibland är det som att jag inte riktigt vaknat än, lite halv yr.. men ändå känner jag mig rätt pigg.. hmm. Håller på å tok städar här hemma, så jag poppar musik och springer runt som en galning. Men nu börjar jag bli ganska klar.. Så nu måste jag hitta nåt annat att uppehålla mina långa fingrar med! ;)

Har liksom lite tråkigt här hemma när Fredde är borta. Jag har ju lite svårt att bara sätta mig och titta på TV. Det är INTE ofta det händer. Jag håller alltid på med nånting, men jag är ju ändå van att Fredde ligger här på soffan och tittar på! Jaja, han kommer väl hem nån gång.


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards