★ 399 gram ★

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Lisa - 21 april 2010 20:51

God Afton Mina Vänner!

Känner mig ganska trött och slut just nu faktiskt! Har häckat nere hos mamma en stund. Det blev ett vinglas och lite godis, mat och massa surr men sen drog jag mig hemåt. Känner att jag behöver ligga och slappa i tystnad och bara ta det lugnt.. Ska väl också kika på Andra Avenyn eftersom det inte är nå Greys Anatomi ikväll... Behöver även diska och plocka ihop lite, men funderar på om jag kanske ska ta och göra det efter jobbet imorgon istället.. Det är så fult. VARJE gång jag kommer hem från jobbet så upptäcker jag att jag har kaffekoppen inne på toaletten. Haha. Jag står nämligen och sminkar mig samtidigt som jag dricker kaffe på morgonen, och av nån anledning så tycker jag väl att man ska lämna koppen på tvättmaskinen :P

Oj oj oj vilket oerhört intressant inlägg detta blev!! Nu är det dax för TV

Av Lisa - 21 april 2010 16:15

Tjo i stugan! Precis hemkommen från en helt ok arbetsdag. Dock så är jag lite ovan att jobba ända till fyra.. Och tempot är ju inte lika högt efter lunch som det är på morgonen, så jag kände mig ganska rastlös sista tre timmarna eftersom jag är lite dampig av mig. Men imorgon blir det ett 'vanligt' 7-12 pass igen. Dom gillar jag mest!

Just nu så glider middan ner i magen. As usual: Kyckling.. Med lite avocado och broccoli. Sen trampar jag nog ner till mammzen. Dom skulle ha myskväll där ikväll och hade köpt en massa vin! Fast jag har ju tydligen blivit nykterist på äldre dar, så jag skippar nog vinet och njuter av sällskapet istället!  See ya!

Av Lisa - 21 april 2010 12:23

försöker ta en power nap på rasten, men de går inte riktigt som jag hade planerat...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards