★ 399 gram ★

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Lisa - 19 april 2010 19:56

     

Lite mera mupp bilder :)

Åååå va denna dag har varit LÅNG!! Kan ju bero på att jag varit upp sen klockan sex. Kunde ju inte somna om efter jag hämtat Piga.. Men nu är det äntligen kväll! Har nyss varit hos Pappzen och ätit lite tårta och Olivias SUPERgoda Mazariner :) A-K fyller nämligen år idag.. Men jag svullade inte såååå mycket (eller hur pappzen hehe).

Nu väntar jag bara på att mammzen slutar jobba och hämtar Piga, sen ska jag ta en sen powerwalk. Vågar ju inte ta med henne på nån långprommis, så jag får vänta!

Av Lisa - 19 april 2010 15:53

 

Tycker det där med läppförstoring är lite lamt, så jag körde på en ögonförstoring istället! Är jag inte HET så säg ;)


Nä, seriöst nu. Har varit ute i stormen på promenad med mammzen och alla våra hundar. Vi höll på att blåsa bort, och Piga hade inte alls nån lust att följa mig hem igen sen.. Tog en liten sväng på stan för att uträtta lite ärenden.. Så nu har jag postat hindersprövning och efternamns byte! Det börjar dra ihop sig.. Bara två månader kvar nu, sen är jag Lisa Decker   . Har även bokat tatueringstid idag, så på valborg sitter jag i stolen och får mig lite bokstäver på armen.. YEEEY!

Har så j***a tråkigt här hemma idag! Så jag sitter här och gör fula bilder med ett nytt fotoprogram jag införskaffat. Bra tidsfördriv, och jag sitter här och småskrattar för mig själv åt en del bilder!

Hoppas på jobb imorn iaf. Fick en förfrågan som jag tackade ja till, men har inte fått nån bekräftelse, så det kanske var nån annan som hann före! Typiskt!

See ya


Av Lisa - 19 april 2010 11:28

     

Har lilla Piga hos mig idag. Mamma jobbar, och man vet aldrig när hon ska börja valpa.. Det vore ju inte så bra om hon var ensam hemma med dom andra hundarna när det sätter igång.. Hon är SÅ tjock och det sparkar och rör sig hela tiden där inne! Tycker att hon är lite darrig ibland, men jag inbillar mig nog. (dom skakar ju som ett asplöv när det är dax) Hoppas att hon INTE föder hemma hos mig! Tycker det är lite snuskigt med navelsträngar och moderkakor..

Snart kommer mamma hem på rast. Då ska vi ta en promenad i solskenet och stormen!!! Har även klippt och duschat Mini idag, så nu ser hon ut så här

    Hon e så fin så, min lilla!

Fredrik har åkt iväg till Husum igen. Så jag är alldeles ensam.. Märker att jag pysslar en hel del med en massa saker när jag är ensam som jag aldrig gör när han är hemma. Och det är ju bra. Det blir storstädningar, rensningar osv.. 

Have a nice day

Av Lisa - 19 april 2010 08:56

Jag har alltid gillat Alicia Keyes. Jag minns när hennes första (?) skiva "Songs In a Minor" kom ut. Kan det ha varit 2001 eller nåt sånt? Den köpte jag! Och jag gillar henne fortfarande. Det är inte så vanligt när det gäller mig att fortfarande gilla en artist efter nästan tio år.. (bara lite onödigt vetande)


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards