★ 399 gram ★

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Lisa - 15 april 2010 16:41

Trodde nästan att jag blivit bortglömd av jobbet. Har ju visserligen stått som otillgänglig på TimrPool sidan under tiden jag var i Umeå, men dom brukar ju alltid ringa ändå.. haha. Men allt är som det ska och imorgon ska jag jobba och på Lördag också, på ett annat ställe. SKÖNT! Då har jag denna vecka säkrad också! Det är lite stressande ibland faktiskt, att inte veta i förväg hur jag ska jobba och OM jag ska jobba. Men min erfarenhet säger mig att jag inte behöver vara orolig!

Har städat här (ovanligt va) Tvättat och plockat undan ÄNNU MER vinterkläder. Tjocka stickade tröjor och benvärmare känns ganska OFF SEASON nu, så upp med det på vinden bara!

Måste berätta en rolig grej! I morse satt jag och tittade på The Voice TV och då var den här skansen snubben där och hade med sig en massa spindlar. Den ena spindeln var SÅÅÅ STOR och han lyckades tappa den och... ja skitsamma SNUSKIGT var det. När det hela var över och spindeln var inlåst igen så upptäckte jag att jag satt med tårar i ögonen. Haha! Gissa om jag har spindelfobi eller?

Titta själv!


Jaja.. Jag är nog inte ensam om att tycka att den där var RIKTIGT snuskig.. Fast det kanske inte är alla som lever sig in så mycket så dom börjar grina!!



En låt jag ÄLSKAR!



Av Lisa - 15 april 2010 07:33

GOD MORGON! Vaknar klockan 07.00 (?) och känner mig hur pigg som helst. Får en sur blick av Mini som möxxar sig längre ner under täcket och visar att hon minsann inte tänker kliva upp, bara för att jag är dum nog att göra det! Haha. Så är det att ha en Kinesisk Nakenhund. Men nu har även hon klivit upp, men inte utan att tala om att hon faktiskt fryser när jag har balkongdörren öppen och står där och blossar! Då sitter hon på soffkanten och piper tills jag stängt dörren! Ja hon är rolig min lilla vovve. En stark personlighet!

Jag tänkte ta mig en promenad alldeles strax! Men jag tror inte Mini vill följa, så jag drar på mig öronpropparna och poppar lite musik och går en power walk istället. Det är så skönt ibland!

Sen skulle jag umgås med Linn var det tänkt, men såg på hennes blogg att hon är sjuk!!! Så jag vet inte hur det blir.. Annars blir det en fika på stan med Andreea o lilla Aicha!

Ha en bra dag

 

Home sweet home


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards