★ 399 gram ★

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Lisa - 13 april 2010 22:31

There´s no place like home! Så skönt att komma hem när man varit på vift i några dagar. Dock är det lite kallt här hemma, och lite ensamt eftersom Fredde är i Husum.

Ska snart slänga mig i säng, är sååå trött. Man blir verkligen helt slut av att springa på stan och försöka hitta allt man behöver när man har så lite tid på sig. När man bor i en sån här liten stad så blir det ju att man vill köpa ALLT och gå på ALLA affärer när man kommer till en större stad, men man hinner ju inte. Men en hel del har jag hunnit med och jag vågar inte ens kolla saldot på kontot! haha. Men jag ska erkänna en sak. Min BH som jag ska ha på bröllopet, den kostade MER än klänningen jag ska ha! hihi. Tyvärr lyckades jag inte hitta skorna som jag har föreställt mig, men än finns det tid kvar till det. (men jag köpte ändå ett par nya stövlar, så det går ingen nöd på mig)

Nellie har fotat som en liten toka! Så jag bjuder på några av hennes mästerverk. Resten av bilderna finns på fejjan för er som är mina vänner där! Nu ska jag SOOOOVA! Natti Natti

                       

Av Lisa - 13 april 2010 11:22

Full rulle sen halv åtta imorse! Hörde Tyra ligga och prata i sängen så jag klev upp och klädde på henne och gav henne frulle. Nu är det fullt ös med bus och barnsånger på spotify.

Ska väl snart ner på stan igen. Planerna är tre par skor på skopunkten, kanske lite mera smycken och även en BH måste jag nog köpa. (tycker iaf min kära syster, eftersom jag nu har en på mig som jag ärvde av henne för ca 2 år sen)

Ikväll blir det hemfärd och på vägen ska vi svänga in i Husum och lämna lite matlådor till min hårt arbetande man som bor som en luffare i en husvagn utan dass och dusch.. Stackarna!!

Solen skiner i Björkarnas stad.. och vi Björkar skiner ikapp!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards