★ 399 gram ★

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Lisa - 12 april 2010 19:41

Jag har bestämt mig! Jag behåller klänningen jag hittade! Den är faktiskt vad jag hade tänkt mig.. Dessutom är det väldigt tight, så jag får lite press på mig att gå ner ett par kilon innan det är dax! Det fixar vi lätt! Nu när Fredde är bort och jobbar så blir det ännu lättare också. man äter ju mer när man är två.

Är helt slut nu efter en heldag i Umeå centrum. Men det har gått förvånansvärt bra med ångesten måste jag säga! Det kom en liten våg när vi skulle äta på Max, jag tappade matlusten och var tvungen att gå ut, men det blev bättre efter en liten 'räddare i nöden' ;)

Så jag har lyckats shoppa ganska mycket idag. Köpte 2 tröjor och leggings på MQ, ett halsband på Ruth Mfl och 2 linnen, en kofta och massa armband på Gina.. Och så klänningen då. Men vart den är köpt är CLASSIFIED INFORMATION.. :)  Imorgon blir det skoinköp och lite mera smycken. Nu när jag vet vad jag ska ha för klänning så har man ju nåt att utgå ifrån.

Nu ska vi mysa lite här innan ungarna ska sova!

Av Lisa - 12 april 2010 17:52

här är det full fart och jag har shoppat och gjort en massa fynd idag. Har köpt en klänning till bröllopet. . och även lagt undan en annan. Så nu ska vi snart hem och prova och se om det är en keeper :)

Av Lisa - 12 april 2010 08:09

Vaken? Mm.. halvt om halvt.

Humör? Inte på topp, men har ju inte ätit än :P

Dagens Väder? Här i Umeå skiner solen även idag.

Planer för dagen: SHOPPA! Brudklänning, skor och lite annat smått o gott.

När hörs vi? Ikväll, när jag är klar med alla bestyr.. Bilder kommer tidigast Tisdag.

Men jag är osäker på om jag verkligen ska läga upp nån bild på klänningen... hm..  Nä, lite hemlig måste man väl  vara eller???


Ha en bra dag!    Nu blir det KAFFE!   



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards