★ 399 gram ★

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Lisa - 11 april 2010 21:02

Känner mig heeelt slut! Man är inte van vid barnskrik och barnbus hela dagarna, så det tar på krafterna kan jag lova!

Det var ju underbat väder idag, så vi tog en promenad och sen har vi stekt oss lite på balkongen. Har även varit på Rikets Sal på Jehovas Vittnens möte.. Alla andra skulle ju dit, så jag hängde på!

Väl hemma igen så hade Nellie ansiktsmålning på schemat. Så vi har sprungit omkring här och sett väldigt snygga och vackra ut. Tror på en framtid som makeup artist :P

Nu blir det bara tv och latmasken resen av kvällen. Imorn blir det SHOPPING :)

Av Lisa - 11 april 2010 08:44

God morgon! Hade det supermysigt igår. Vi åt tacopaj och pratade och pratade och skrattade och busade osv.. Ja ni vet Björk-style db 3000 :)

Idag ska vi nog bara ta det lugnt, kanske ta en promm i det fina vädret.. Men imorgon är det dags för SHOPPING! Emma har visat en affär som jag ska gå på och leta klänning. "Dressed&Denim" heter den visst.. Det ska bli spännande! Nä nu blir det Smoothies till frukost sen ska jag leka 'Orvar' med Tyra igen :P


FRÅN NELLIE:  Nu äter jag en macka, mjölk och ägg ska jag få. Mormor är här hos mig och det känns som en dröm! Och när hon flyttar så får jag gå till lisa helt själv..  dom hundraen minimojerna, där är det en prinsessa som är ettusen år gammal.. Jag gillar Lisa, hon är väldigt snäll och mormor med. Alla i hela familjen är snäll, till o med mamma pappa och Tyra, och jag är så glad att mormor och lisa är här.


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards