★ 399 gram ★

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Lisa - 3 april 2010 12:43

God dagens! Har hållit på å städat och grejat här hemma nu så fingrarna är alldeles skrövliga. Har inte riktigt kunna upprätthålla det där kliniskt rena som jag hade för mig ett tag.. Det är nog sen jag började jobba tror jag. Man har inte lika mycket tid och ork att vara sådär pedantisk, så man tar bara det värsta varje gång. Men nu jäklar har jag då dammtorkat, skurat, torkat lister och grejjat. Det enda jag inte hunnit med är att putsa fönstren, men det får vänta. Jag ska ju orka jobba resten av dagen också, så man får spara på krafterna!

Är sugen på att göra en liten makeover igen här hemma. Byta lite färger och lite små prylar.. Har redan tröttnat på turkos accentfärg så nu funderar jag på att byta till grönt. Passar ju bra nu till våren. Så ett par gröna kuddar och kanske lite mer gröna växter måste införskaffas. Har även en jättefin grön lampa som bara står och dammar i ett skåp nu, så den kan jag ju plocka fram. Men vi ska ju till Umeå nästa Lördag och stanna där några dagar, så då kanske man kan passa på att köpa lite nya gardiner och småsaker där. Det ska bli sååå kul!! Och vi har ju varit duktiga och sparat en massa pengar också, så jag kan köpa lite kläder och annat smått och gott. Men det viktigaste är ju såklart BRUDKLÄNNINGEN! Hoppas Hoppas att jag hittar en som jag verkligen blir kär i, så jag slipper ha beslutsångest! Nu är det ju så att jag upptäckte att Fredrik passar så otroligt bra i turkost!! Så det kanske blir så att han kommer ha en turkos skjorta och då måste ju jag nästan ha en klänning med nå tuskost i.. Men vi får se vi får se. Det är JAG som bestämmer, så jag är inte orolig :)


Nu ska jag sätta lite fart här. Sitter fortfarande i mysbyxor, så jag kanske ska ta och svida om..  Ha en bra dag!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards