★ 399 gram ★

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Lisa - 28 februari 2010 22:01

Hade lite att göra och satt och kikade i min andra blogg.

Female Wickedness som jag inte använder längre.. Men fasen va flitig jag var med kameran förut. Knäppte kort varenda dag på allt man gjorde och allt man köpte.. Ja alla intressen går i vågor tror jag bestämt. Fast jag var ju ganska sjuk då också, så jag hade inte så mycket annat för mig. Var mest bara hemma, tog promenader, vilade osv.. Urs och fy! Är så glad att jag är piggare nu!

Sitter och tittar på 'Afrikanen' nu. Har ju sett den förut, men jag gillar ju Wallander så jag tittar gärna igen!

Nu har Fredrik ÄNTLIGEN rakat sig! :) Har tjatat i typ 2 veckor nu tror jag och nu kom han precis ut från badrummet.. SÅÅÅÅ FIIIN SÅ!

  

Nä, måste nog gå och pussa lite på han...  Sov gott alla! 

Av Lisa - 28 februari 2010 14:59

Ännu en slödag? NEJ, inte för min del.. Men min gubbe däremot. Fastklistrad med röven i soffan tror jag.. Jag kände mig kraftigt seg i morse, men jag bestämde mig för att skita i det. Så jag drog på mig skoter stövlarna och tog en powerwalk med mini i snöovädret. På vissa ställen höll hon på att drunkna i snön, men hon överlevde ;)  Körde lite situps och lite hantlar och andra övningar då vi kom hem. (Tvn är ju bokad hela dan, så Zumba kan ja glömma) Men nu känns det som att man gjort nån nytta iaf!

Har tagit en liten paus nu i städningen.. Renbäddar, dammar och grejjar.. Ja ni vet ju alla hur det brukar se ut hemma när man haft fest.. även om man bara var 4 st.

Nu ska ja berätta nåt riktigt onödigt! När jag hade duschat idag och stod och fönade håret som bäst, så tittade jag på min hårfön.. Då slog det mig plötsligt att jag haft den hårfönen i snart tio år!! Haha. Köpte den då jag var 16.. Den är liten och helt värdelös, men ja kommer mig lixom aldrig för att köpa en ny. Men det kanske börjar bli dax. Det luktar lite konstigt ibland.

Skriv nu upp detta i din blåa lilla anteckningsbok ;)

Nä nu måste jag ta fram rena sängkläder. Finns det nåt värre än när man är super trött och ska slänga sig i sängen och så upptäcker man att man glömt bort att lägga på nya sängkläder??? Huvva!

Imorn blir det jobb igen. Så det är bara till att kliva upp halv sex och smeta på sig ett leende och pallra sig iväg! Sista veckan, sen får vi se vad som händer..

Ciao


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards