★ 399 gram ★

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Lisa - 19 februari 2010 16:04

Längesen jag la upp några schyssta bilder, men det beror mest på att jag inte har nån bra kamera.. Men men. Kan ju alltid bjuda på några mobil bilder från veckan som gått, så man har nånting att titta tillbaka på när man blir gammal

En gammal goding kan man alltid slinka in med också

  

Av Lisa - 19 februari 2010 14:15

Idag älskar jag min gubbe EXTRA MYCKET!  Så nu måste jag skryta lite om hur bra jag har det!

Kom hem från jobbet nu och då har han dammsugit, diskat, städat trapphuset, gjort köttfärsbiffar och skrivit en gullig liten lapp som han lämnade på köksbänken! Sååå skönt att komma hem till! Jag har ju gått och tänkt hela dagen att jag kommer måsta städa när jag kommer hem, så det var verkligen uppskattat!

Det var nog för att jag var på så dåligt humör igår som han fick det här tok rycket..hehe. (Man ska va sur ofta med andra ord :)

Det gick finemang å jobba idag också, men nu är jag ledig tills på Tisdag, så  det blir hård träning på gymmet hela helgen. Känns som jag har lite att ta igen, så.


Ikväll blir det för oss som för så många andra. Let´s Dance, god mat och garanterat en massa chips och onyttigheter. Det gillar vi. Dock ska jag försöka hålla mig ifrån sockret, så ska jag 'synda' så får det bli chips och ostkrokar!


Trevlig Helg alla!

 



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards