★ 399 gram ★

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Lisa - 17 februari 2010 21:16

Goder Afton!! Vilken dag! Valpförsäljningen i Östersund gick kanon. En supertrevlig, väldigt seriös uppfödare från Oslo köpte lille Alfons. Han kommer nog få det riktigt bra! Sen var vi och sålde Alvin till en familj här i Sollefteå, och där blir han nog väldigt väldigt älskad och ompysslad!

Hann bara hem en snabbis sen kom vi på att det vore kul att åka ut till Undrom och hälsa på G&E och småtjejerna. Så där har vi varit ända tills nu! Ätit en massa onyttigt och pratat en massa strunt. Sen hade småtjejerna en överraskning till oss och var så hemlighetsfulla.. Dom ville visa oss hur duktiga dom blivit på att rida, så dom sadlade sina små ponnysar, och hade till och med smörjt in manen och svansen med glitter-gel så dom skulle vara extra fina. Och vi byggde lite hinder och dom red och hoppade och var sååå duktiga. Minsta tjejen är ju bara sex år, men de enda man behövde hjälpa henne med var att spänna sadel hjorden. Tror aldrig jag sett så små hästar nån gång, men det passar ju perfekt till små tjejerna!

Måste åka ut dit och rida lite på stor hästen nån dag, blev så jäkla sugen nu när man var i stallet och pysslade lite!

Nu är det bara sängen som gäller, eftersom jag ska upp och jobba halv sex imorn.. Och det är såååååååååååååååååååå kallt här hemma, så ja ringde hyresvärden och sa att nu måste dom ju höja värmen innan vi fryser ihjäl här!


Natti Natti!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards