★ 399 gram ★

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Lisa - 13 februari 2010 17:39

Sitter och väntar på mammzen och fördriver tiden med att skriva ännu ett onödigt blogginlägg.

Har fixat och donat lite mer här hemma (som vanligt). Börjar bli en riktig inrednings nörd, men jag tycker det är så kul när man känner att man trivs och det är fint hemma, så jag skulle kunna hålla på hur mycket som helst!

Gräsänka är man också, eller kanske man har blivit brädad.. Av modern warfare haha. Illa att bli dumpad för ett tv-spel, men livet är hårt ibland!

På Onsdag ska jag och Mamma åka till Östersund och leverera en hundvalp till en uppfödare som åker ända från Norge! Ska bli kul med en liten roadtrip..


Men nu ringde mammzen så nu ska ja dra!!


Av Lisa - 13 februari 2010 12:13

Vad är det som gör att man blir så glad av solen? Man kan lätt ge sig ut på en låååång promenad även fast det är 20- ute om solen lyser! Det har iaf jag nyss gjort. Jag och Mini drog på oss våra röda täckjackor och tog en sväng uppe i Västra Skogen.. Fast där var det inte mycket sol, så vi vände och gick på T3 området istället!

Det blev en tidig morgon eftersom jag sov hos mammzen och hon började jobba klockan sju. Så för mig har halva dagen redan passerat.

Ska strax slänga mig i duschen och fräscha till mig lite. Tänkte gå iväg å handla lite mat. Tänkte ju bjuda min älskade gubbe på en god middag imorgon. Tänkte göra fläskfilégratäng, med gorgonzola. Det är ju bara såååå gott! Fast kanske inte en typisk Söndagsmiddag men vaddå. Det är ju trots allt alla   dag, och då får man gotta sig lite extra tycker jag!

 

Ha en bra dag alla, för det ska jag ha!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards