★ 399 gram ★

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Lisa - 12 februari 2010 18:58

Ja nu har vi  pratat, planerat, fikat och skrattat och haft trevligt! Nu börjar det ta sig och jag längtar och längtar med skräckblandad förtjusning! Men nu börjar jag få en klar bild över hur det kommer se ut, vad som ska ätas och drickas och vilken slags underhållning vi ska roa oss med.. Såå skönt, nu känner jag mig mindre stressad när jag iaf har LIIITE koll på hur det kommer att se ut, men än är det mycket kvar!


Nu är jag hos min kära mor. Vi ska dippa grönsaker och titta på Let´s Dance och bara ha det lugnt och skönt ikväll!!


Av Lisa - 12 februari 2010 12:36

Hm... ja kanske ska hålla mig till mina mediciner ändå! Verkar som om jag blir lite smått glömsk när jag inte äter dom. Haha. Skulle på affären i morse och köpa lite smått och gott eftersom jag skulle baka. Skrev till och med en lapp för att jag inte skulle glömma nåt, men likt förbannat så kommer jag hem utan bullformar. Så det var väl bara att baka nåt annat då.

Jag bakar ju ganska ofta, och det brukar aldrig vara några problem, men idag!! Haha. Glömde bort en massa saker, glömde sätta på ugnen och kunde inte organisera nånting över huvud taget..

Äh jag vet inte, kanske bara är lite tankspridd. Men jag ska prova va utan medicinen ett tag till och se om livet bllir annorlunda, annrs är det väl bara att börja äta skiten igen!

Det blev iaf till slut en kaka med hallon och blåbär i. (skulle eg. göra muffins, men det gick ju inte) Så nu står den på av svalning innan jag ska kleta på lite glasyr och vispa lite grädde som vi kan ha till!! Nyttigt och gott! hehe.

Vi ska ju planera lite bröllop här idag. Jag mamma och Sara. Fredde stack iväg illa kvickt i morse för han vill INTE vara med och planera! Det där får vi tanter sköta, och det är jag glad för! Fredrik är nämligen nöjd bara vi gifter oss, sen kan man ju grilla en korv och ta en öl efteråt! hahaha..

Ha en bra dag!!!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards