★ 399 gram ★

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Lisa - 2 februari 2010 21:25

      

Av Lisa - 2 februari 2010 18:08

Två timmars sitta stilla.. Fatta att ja klara de da!! Haha.. Smärtan var ju skit sak samma, det är man ju van vid, men det var ju själva sittningen jag var mest orolig över.. Tänkte nästan säga åt han att vi får ta en paus varje kvart så jag får gå ett varv runt studion.. Men de gick bra. Nu sitter en massa blommor och krumilurer på överarmen.. Tanken var ju att få min gamla tatuering att synas så lite som möjligt. Och eftersom den var väldigt hårt och djupt gjord så gick det lixom inte att tattuera över den, så vi fick improvisera lite..  Vi få se hur de bli när det är läkt, men ja tror det blir bra.

Eftersom jag har SLE så fick han använda en lite annan teknik när han tatuerade sa han. Man kan inte gå lika djupt och man måste vara lite extra försiktigt. Så jag ska tillbaka om tre veckor och se så att den ser ut som den ska och inte behöver fyllas i..

    

See ya

Av Lisa - 2 februari 2010 12:44

Dagen idag!

 Mår myyycket bättre!

 Har till o med varit och tränat! Härligt härligt.

Körde lite bröst med Fredrik och sen kondition som vanligt.

Nu ska jag snart iväg och göra en grej... *hemlis* mohahahhahaaaa.. A men ja ska berätta/visa sen :)  

 

Ha en bra dag


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards