★ 399 gram ★

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Lisa - 31 januari 2010 22:40

Åååå vilken dag! Har enbart legat på soffan, sovit, svullat chips med dipp, ostbågar, glass med kolasås och en massa godis! Hyrde även nya Wallanderfilmen 'Dödsängeln', och den var bra. Men ja älskar ju svenska polisfilmer så det är klart ja gillade den. Men sen såg vi en väldigt skum film. District 9...inget jag skulle rekommendera. Som nån slags domkumentär, blandat med vanlig spelfilm. Nä, inte min smak.

Känner mig fortfarande ganska bakis.. Dessutom så har jag 38c feber.. typiskt. Kroppen pallar ju ingenting ju!!!

Nä nu ska ja fortsätta kolla på Wallander.. (igen), fast den som går på 4an såklart. 'Innan Frosten'

Sov gott

  

Tok

Av Lisa - 31 januari 2010 12:50

                     Lite tok bilder från gårdagens fylleslag! Notera min sexiga rödvins rand på underläppen.. gick jag omkring så hela kvällen`??

Kvällen slutade som mina utekvällar alltid gör.. Minneslucka och bortslarvade saker.. Lyckades även få köpstopp i baren..så illa var det.

Sen tog jag Emmas&Tildas jackor under armen och gick bort till Zibban där jag slocknade på soffan. (fråga mig inte varför jag snodde med mig deras jackor)

Vaknade av en ONORMAL huvudvärk. Fy fasen vad ont det gjorde. Det måste ha blivit nåt fel, jag grinade och var nästan på väg att be Fredrik ringa en ambulans.. Men jag äter ju mycket blodförtunnande, så det kanske blir nå konstigt med blodet när jag dricker sprit.. Va vet jag..

Men gud vilket struligt inlägg det här blev.. Man e ju lite seg i skallen måste jag erkänna... Nu blir det MAT!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards