★ 399 gram ★

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Lisa - 13 januari 2010 19:30

Idag fick jag en insättning på 207kr på mitt konto.. Haha.. Trodde faktiskt att det bara var trams, men det funkar tydligen. Ok.. inga miljoner men vem tackar nej till ett par extra hundringar utan större ansträngning? Inte jag iaf!plusikassan.se

Plusikassan.se - Spara och tjäna pengar på allt du gör på Internet


För övrigt...Så mår jag väldigt konstigt. Känner mig spattig och ryckig, ostabil, skakis, lite yr och har mycke ångestkänslor.. Och jag vet att det beror på medicinen och jag vet att det kommer gå över, men det känns väldigt skumt. Känns nästan som om jag tagit nåt annat, stoppat i mig nå knark eller nåt.. wierd! Men som sagt DET GÅR ÖVER!!

Har nyss varit ute på en liten promenad med gubben och hunden och jag blev heeelt slut!! Så nu är det bara till att slappa framför TVn med en kopp grönt the och levande ljus.. Kanske tar en kvart på spikmattan också, vi får se!

 

 

Av Lisa - 13 januari 2010 17:37

Ja, idag har jag börjat leta lite smått efter nån fin brudfrisyr.. Lite svårt är det eftersom jag inte riktigt vet hur långt mitt hår kommer att vara, men det finns ju alltid löshår :)

Jag vet iaf att jag inte vill ha det för stramt, och jag vill inte känna mig naken så det får gärna hänga ner lite, antingen bak eller lite på sidorna. Men vi få se vad Malin har för förslag sen när det börjar bli dags att välja!!

Idag var vi och hälsade på farmof&farfar, åt en massa onyttiga kakor och babblade en massa. När vi kom hem så ringde mammzen och sa att jag skulle be Fredrik komma ut och hjälpa till och bära.. Bära vad? Tänkte jag.. Hon hade varit å storhandlat en massa mat åt oss! Tre stora kassar med precis den maten som vi gillar! Hon är så snäll mammzen! Så nu tro ja inte vi behöver köpa mat på två veckor!!                     Älskar dig mamma    


Nu håller Fredrik på med middag så det är bäst man går å sätter sig vid matbordet! Får bli en special middag för mig eftersom jag har så ont magen. Ingen laktos, inge stekflott och inge lök!!


PEACE OUT 

Av Lisa - 13 januari 2010 11:33

I like this song!

Av Lisa - 13 januari 2010 10:36

Good morning.. urs va länge jag sov, men har såå ont i huvet och halsen idag så jag var värd en sovmorgon tycker jag. Det blev alltså inge jobb idag heller. :(

Har bestämt mig för att sälja mitt Nintendo Wii .. ok det är kul att ha, men jag använder det så sällan nu och jag vet att Fredrik så gärna vill ha ett x-box så om jag säljer mitt så kan ja köpa ett till honom istället. Jag har ju rätt många spel och tillbehör och bara wii fit kostar ju över tusen spänn så man kan nog få ett par tusen för det. Tänkte starta priset på 2500 så det finns lite prutmån ;)


Nä nu måste jag fixa bort sovfrillan och stappla iväg till Ica så pojkarna får bajsa.. hhaha.. vi ha slut på dasspapper!!


Have a nice day


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards