★ 399 gram ★

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Lisa - 12 januari 2010 21:45

  Blogg-Lisas superblogg  

Ja min kära 'gamm fetto bror' tycker min blogg ska byta namn till ovanstående!

Han tycker jag är lite nördig som bloggar, så han gillar att mobba mig. Måste tyvärr meddela att bloggen inte kommer att byta namn.. Sorry Pärtan!


Idag har jag ökat dosen på medicinen..Och det känns! Har känt av ångestkänslor till och från hela dagen. Men jag vet ju att det blir så första dagarna, så jag deppar inte ihop för det. Det är en biverkan bara, men jag har även känt av en massa andra biverkningar som INTE gillas.. Torr i munnen, kass i magen, konstig smak i munnen.. Men det är också sånt som kommer gå över, så jag fortsätter!!


Om jag får sova inatt så ska jag f*n stappla mig iväg till arbetsträningen imorgon. Det är så j***a irriterande att alla 'krämpor' kommer på natten och är som värst på morgonen, så man känner sig som en riktig krympling varje gång man vaknar och när halva dagen har gått så är man helbrägdagjord!! Jaja, vi få se hur det går ;)


Sov gott

Av Lisa - 12 januari 2010 10:07

Ååå vilken vackert väder det är idag!  

Iskallt, men det gör inte så mycket. Kalla soliga vinterdagar är nog det härligaste som finns! Ska nog snart bege oss ut på en promenad med alla hundarna. Men det får bli en lugn promenad så man inte förstör hälsan! Är ju fortfarande vääldigt förkyld, så jag är sjukskriven idag.. Men imorgon kanske jag är lite bättre. Längtar ju faktiskt tillbaka till jobbet, konstigt nog..

 

Ha en bra dag alla!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards