★ 399 gram ★

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Lisa - 9 januari 2010 20:35

Jag är ju bara så het i min blåa sparkdräkt!! Haha.. Känner mig som ett äkta mysmongo.. Men hur skönt är det inte med velourdress och täcktofflor, uppkrupen i soffan med en varm kopp the och bara mysa?

  

Har nyss varit på den där kyliga promenaden ja snackade om tidigare. Var ju så illa tvungen efter den där kladdkakan som jag bara var tvungen att baka (och även äta upp).

Nu är det så illa att jag tror inte jag kommer kunna träna imorn, för jag har skitont i halsen nu! I ena halsmandeln! Kan aldrig va bra. Överdoserar Ingefärs-the och missbrukar nässpray.. Kan hjälpa, vem vet?

   Nä nu ska jag njuta av en fortsatt lugn och trevlig kväll med min lilla lilla  familj i vårt lilla lilla krypin i den lilla lilla staden som gud glömde!

Av Lisa - 9 januari 2010 18:34

Good Evening!! Host host, snörvel snörvel.. Va less man blir på detta. Det bryter aldrig ut ordentligt heller, man bara är halvförkyld!! Bläää

Tog en lunchmacka på stan med Fredrik och några kompisar idag, sen bar det av hem till oss. Huset fullt+ film och kaffe..

Sen har det inte blivit mycket annat än tvn faktiskt.  Bjöd Per&Emma på middag och sen bakade jag en kladdkaka (SYND)... Så nu har man fuskat idag också.. Tänk att man aldrig kan hålla sig ifrån de där jävla sockret!! Undrar egentligen hur fan man bär sig åt?? Men men.. Man har ju klarat att sluta med allt annat, till och med cigaretterna.. Så man kan ju tycka att sockret borde vara en enkel match, får försöka lite bättre!!

Nä, nu blir det nog en iskall promenad här tror jag bestämt!! 

 

Trevlig kväll!!!

Av Lisa - 9 januari 2010 09:36

God Morgon alla snyggingar, och tack för era kommentarer!

Känner mig inte särskilt taggad för nåt gym idag kan jag ju erkänna.. Men jag ska vänta nån timme och se om jag kan bygga upp nån gymkänsla, annars får det bli ett hederligt Zumba pass här hemma istället, och idag kan jag nog till och med ta med min lilla Mini på en promenad också, för det är liiite varmare nu!

Har för övrigt inga planer alls för dagen.. Tänkte kanske fixa nån mysmiddag ikväll, och kanske kanske att man lyxar till det med lite godis också, men det får vi se.

Har iaf börjat äta den nya medicinen nu.. Så jag väntar spänt på att märka nån skillnad. Men oftast så brukar omgivningen märka snabbare när man förändras än vad man själv gör, så vi får väl se om Fredrik säger nåt snart. Eller mammzen som ser ALLT, hon missar INGET.. Det inte hon ser eller märker är inte värt att veta!!

        


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards