★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 8 januari 2010

Bröllops update

Av Lisa - 8 januari 2010 20:26

Se hela bildenMål inför bröllopet: Gå ner 5kg, låta bli att klippa av mig håret, fixa till tatueringen på armen.. Det var nog allt!! Och allting är på gång redan nu kan jag lova!!

Jag och mamma har pratat och diskuterat runt vad vi ska servera för mat egentligen.. För det är ju faktiskt så här, att hur gärna man än vill så går det inte att servera varm mat på det där stället, så det måste var nånting kallt.

Just nu lutar det åt att vi fixar lite olika goda sallader, dressingar och olika bröd och kanske några pajer.. Sedan får man såklart anlita sina kära mor och far föräldrar som bagare. För bullar vill vi väl alla ha? :)

Tårtan då.. Har funderat på att ha flera olika små tårtor i olika smaker och en speciell tårta till Mig&Fredrik!!

Känner mig faktiskt ganska nöjd med den här planeringen. Budgeten håller och det är inte något extremt arbete som någon måste utföra.. Lite fint fördelade uppgifter. (fast jag har ju inte frågat än hehe)

Så till klänningen då.. Ärligt talat så har jag inte funderat så mycket mer på den.. Jag vill vänta tills jag vet att jag är i rätt storlek och jag är helt övertygad om att jag kommer hitta vad jag söker!

Håret kommer Malin på hårtesten fixa.. Men vet fortfarande inte vad jag vill ha för frisyr, men det får man prova ut nån månad innan...

Har bett min kära syster och min musiker till far att spela och sjunga nånting fint, antingen på festen, eller precis innan själva vigseln..Men jag tänkte att Emma får välja en låt själv, som känns bra att sjunga!


Sååå.. Det var en snabb update på våra (MINA) planer!!



 
 
Ingen bild

Therese persson

8 januari 2010 22:14

gud så roligt med bröllopsplaner vad tokigt kär du måste vara i karln din:)) jag blir alldeless glad då jag läser om dina planer:D

 
Ingen bild

katarina

8 januari 2010 22:52

Det blir toppen med sallader och pajer,du behöver inte vara ängslig....maten är det sista folk bryr sig om bara dom får vara med på själva vigseln. Kram och stort lycka till i sommar!!!

 
Ingen bild

Annika

9 januari 2010 09:49

Låter som en bra planering! och som jag förstått det så ska ni ha en borgerlig vigsel ute på vischan och då skulle det ju enbart vara dumt och lite konstigt att ha en massa 'lyxmat' och trevåningstårta osv.. Du vet vad jag menar va? Kommer bli ett kanonfint sommarbröllop!! Hoppas på sol!!!

 
Ingen bild

Snälla

9 januari 2010 09:51

Kan du inte lägga in en bild på ringen??? och kanske nåt exempel på vad du hade tänkt dig för klänning och frisyr?? snääääälla

 
Jenny

Jenny

10 januari 2010 14:59

Grattis till brölloppet! Eller vad man ska säga. Grattis och lycka till! :)

http://lifeofj.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards